Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hva synes du om det? Fikk du relevant jobb? Var det nyttig? Jeg har egentlig en mastergrad i noe helt annet, men ønsker å ha litt juridisk kunnskap på CV'en. En god del av stillingene jeg ønsker krever eller foretrekker det. Og jeg synes det er spennende. Anonymous poster hash: 9306e...488
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Ta heller juss, da vel. Juridisk kontormedarbeider er vel ikke på høyskolenivå? Anonymous poster hash: 14d4f...05b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Ja, jeg skulle kanskje ønske at jeg studerte jus, men nå har jeg en mastergrad i noe annet, og har ikke råd/mulighet til å ta en master til.. Anonymous poster hash: 2587d...4b1
hol(L)y COW Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Tror ikke det er noe poeng å ta når du har en master fra før. Kontormedarbeider er vel mer som sekretær? Og der blir du nok overkvalifisert med en master. Ta heller noen juridiske valgemner som er åpne for andre? UiB har noen som man kan ta om man har annen utdannelse på universitetsnivå.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Ja, jeg skulle kanskje ønske at jeg studerte jus, men nå har jeg en mastergrad i noe annet, og har ikke råd/mulighet til å ta en master til.. Anonymous poster hash: 2587d...4b1 Du trenger jo ikke ta hele studiet. Anonymous poster hash: 14d4f...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå