Gå til innhold

Vondt å stryke over huden...😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år vært plaget med brystsmerter med stråling ut i arm(sjekket for mye rart...)i tillegg har jeg følt meg helt utslitt og div.symptomer har kommet.Legene finner ikke ut av det!Av og til blir jeg øm på huden, akkurat som et stort blåmerke over hele armen...er så rart..Noen som vet hva det kan komme av?

Anonymous poster hash: 42d51...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg også! Aner ikke hvorfor.. Men det er smertefullt bare å stryke over huden. På meg varierer det hvilke steder på kroppen det gjelder da.. Noen ganger på armene, andre ganger på beina osv. Si ifra hvis du finner noen årsak..

Jeg har en annen sykdomshistorie enn deg da - anoreksi, posttraumatisk stresslidelse og angst.

Anonymous poster hash: 7da8f...617

Skrevet

Sånn har jeg også! Aner ikke hvorfor.. Men det er smertefullt bare å stryke over huden. På meg varierer det hvilke steder på kroppen det gjelder da.. Noen ganger på armene, andre ganger på beina osv. Si ifra hvis du finner noen årsak..

Jeg har en annen sykdomshistorie enn deg da - anoreksi, posttraumatisk stresslidelse og angst.

Lider også av ekstrem slitenhet, som kobles til de andee diagnosene mine forresten.

Skrevet

Okei, uff ja det er ekkelt.Har liksom aldri nevnt det til legen pga det har vært så mye annet å nevne🙈Skal si ifra hvis jeg får noe svar på dette

Skrevet

Hopper denne opp...

Skrevet

Sjekk D-vitamin.

Anonymous poster hash: fe939...382
Skrevet

Jeg har det også slik. Stryker over huden og så er det vondt! Samme i hodebunnen, ømt og ubehagelig! Kommer spesielt når jeg er sliten/utmattet.

Jeg vet at dette er en brannfakkel, men slik er veldig psykisk betinget! Fibromyalgi feks er jo en typisk "kvinnesykdom" med mye diffuse symptomer!

Jeg har lært meg å gjenkjenne "triggere" og forstå at plagene mine utløses når jeg ikke tar vare på meg selv psykisk. Jobber for mye i perioder og hvis jeg har fått for lite søvn. Jeg har så vondt i kroppen i perioden:(

Funksjonelle lidelser er viktig å anerkjenne og akseptere! Har gjort så mange undersøkelser hos leger, røntgen og blodprøver. Men en klok lege fikk meg til å forstå at kropp og sinn henger tett sammen og det er viktig å ta vare på seg selv mentalt for å få det bra fysisk!

Anonymous poster hash: ee632...1e1

Skrevet

Har du vurdert å gå privat, Hi?

Du har skrevet her inne tidligere, har du ikke? Noen som har flåttbårne sykdommer eller lignende opplever lignende symptomer. Ofte kan det være masse symptomer, de kan variere fra sted til sted, eller de kan variere fra dag til dag.

Det offentlige helsevesenet er dessverre ikke god nok på en del av slike infeksjonssykdommer.

Langt fra sikkert det er det du har, men om de ikke finner ut hva du har, og det ikke er psykisk, da ville jeg i hvert fall fått sjekket det ut.

Anonymous poster hash: 24910...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...