Gå til innhold

Barnet mitt ble nektet spaceshot på tusenfryd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun var 139.

Jeg var og bestilte pass tio henne uka før, og der målte hun 142. Syns dette var litt pirkete eller? Stoler mer på politiet enn tusenfryd. Og 1cm? Virkelig??

Anonymous poster hash: 2994d...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hun andre sko på da dere bestilte?

Det er jo for ditt eget barns sikkerhet. Hun hadde risikert å skulle sittet for løst inni sikringen. Det er en fare for at overkroppen eller lårene blir for korte og det er farlig.

Jeg falt nesten ut av en karusell fordi jeg var akkurat på nippet til å være høy nok, men jeg var alt for tynn så jeg falt nesten helt ut av bøylen.

Anonymous poster hash: 8d5e7...d09

Skrevet

Hvis de først har en grense må den overholdes av sikkerhetsmessigegrunner og ikke minst hvis det skulle skje en ulykke får de store problemer med at de har sluppet noen under 140 inn. Skjønner de godt. Hvor går liksom grensen hvis de skal slippe opp på minst 140 regelen??

Skrevet

så sikkerheten bryr du deg ikke så mye om? om det skulle skje noe med dattra di pga sikkerheten, så var det viktigste at hun fikk kjøre karusell..???

Anonymous poster hash: 7eff3...dbb
Skrevet

Hva hadde du sagt dersom hun datt ut?

Neida, den cm er nok ikke avgjørende. Kjipt at det skjedde, du kan jo klage. Men de gjorde bare jobben sin. Mulig de har gjort feil her og da får du sikkert gratisbillett eller noe.

Anonymous poster hash: 1f914...512

Skrevet

Nei, samme sko. Venninna henne hadde mellomhøye espadrillos og målte 140 blank, med sko, men er jo faktisk lavere enn min uten sko..

Skrevet

De har regler å forholde seg til. Et sted må grensen gå. Hvis den går ved 140 cm, så er altså 139 cm under grensen. Dette gjøres av hensyn til ditt barns sikkerhet, ikke for å skape problemer for deg. Hvis du mener at parkens måleutstyr er feil, får du kontakte parkledelsen. 

Du fremstår som umoden og korttenkt, uten refleksjon over hvorfor dette ble gjort. Håper ikke du laget en ubehagelig situasjon for en stakkars ungdom som fulgte instruksene fra arbeidsgiver, men noe sier meg at det var akkurat det du gjorde.

Anonymous poster hash: f90bb...66c
Skrevet

Hva hadde du sagt dersom hun datt ut?

Neida, den cm er nok ikke avgjørende. Kjipt at det skjedde, du kan jo klage. Men de gjorde bare jobben sin. Mulig de har gjort feil her og da får du sikkert gratisbillett eller noe.

Anonymous poster hash: 1f914...512

Nei, jeg hadde ikke blitt særlig glad om hun datt ut, men nå var det ikke helt det jeg lurte på heller. Som sagt stoler jeg mer på cm hos poletiet enn tusenfryd

Skrevet

De har regler å forholde seg til. Et sted må grensen gå. Hvis den går ved 140 cm, så er altså 139 cm under grensen. Dette gjøres av hensyn til ditt barns sikkerhet, ikke for å skape problemer for deg. Hvis du mener at parkens måleutstyr er feil, får du kontakte parkledelsen.

Du fremstår som umoden og korttenkt, uten refleksjon over hvorfor dette ble gjort. Håper ikke du laget en ubehagelig situasjon for en stakkars ungdom som fulgte instruksene fra arbeidsgiver, men noe sier meg at det var akkurat det du gjorde.

Wow... Du vet veldig mye om meg tydeligvis

Skrevet

Det er jo heller ikke politiet som måler henne da, de stoler på høyden som du oppgir....

Anonymous poster hash: 0a7c3...9fa

Skrevet

Det er jo heller ikke politiet som måler henne da, de stoler på høyden som du oppgir....

Anonymous poster hash: 0a7c3...9fa

Eh? Jo? Det er det vel.

Skrevet

Eh? Jo? Det er det vel.

eh nei, du måler da selv. hos politiet, er ikke akkurat så det står en politibetjent med tomstokk og måler :P

og om det hadde skjedd noe, og du hadde sagt hun var høyere på politistasjonen, og hun hadde fått lov, og det hadde skjedd noe, hvem skulle hatt skylda da? politiet for feil måleutstyr,

trådstarter må være tilbakestående.

Skrevet

Wow... Du vet veldig mye om meg tydeligvis

Ja, innlegget ditt sier faktisk en hel del om deg.

Skrevet

eh nei, du måler da selv. hos politiet, er ikke akkurat så det står en politibetjent med tomstokk og måler :P

og om det hadde skjedd noe, og du hadde sagt hun var høyere på politistasjonen, og hun hadde fått lov, og det hadde skjedd noe, hvem skulle hatt skylda da? politiet for feil måleutstyr,

trådstarter må være tilbakestående.

Tilbakestående av alle ting? Jeg målte barnet mitt på politistasjonen. Jeg målte også meg selv for moro skyld og jeg fikk riktig høyde. Det jeg forsøker å få frem er at tusenfryd sin tar feil.

Skrevet

Da datteren min fikk pass la de på noen cm.

Skrevet

Da datteren min fikk pass la de på noen cm.

Hahahahha OK, men jeg la ikke på noen cm, og rett høyde står i passet 😂

Skrevet

Tilbakestående av alle ting? Jeg målte barnet mitt på politistasjonen. Jeg målte også meg selv for moro skyld og jeg fikk riktig høyde. Det jeg forsøker å få frem er at tusenfryd sin tar feil.

Og det tenker du at det hjelper å skrive om her? Skriv til rette vedkommende dersom du ønsker å gjøre noe med det!

Skrevet

Og det tenker du at det hjelper å skrive om her? Skriv til rette vedkommende dersom du ønsker å gjøre noe med det!

Jeg kan vel skrive om dette hvor jeg vil???

Skrevet

Men det var vel ikke en politimann- eller kvinne som målte barnet? På politistasjonen vår henger det et slags målebånd på veggen og så står man under det. Veldig provisorisk løsning og slett ikke sikkert at det er så mye mer nøyaktig enn de stavene de har på Tusenfryd.

Jeg skjønner at det var kjipt for barnet, men sikkerheten er viktigere enn hva som står i passet!

Anonymous poster hash: 6a136...cbd
Skrevet

Men det var vel ikke en politimann- eller kvinne som målte barnet? På politistasjonen vår henger det et slags målebånd på veggen og så står man under det. Veldig provisorisk løsning og slett ikke sikkert at det er så mye mer nøyaktig enn de stavene de har på Tusenfryd.

Jeg skjønner at det var kjipt for barnet, men sikkerheten er viktigere enn hva som står i passet!

Anonymous poster hash: 6a136...cbd

Hvis jeg skriver at jeg vet hvor høyt barnet mitt faktisk er, kan du ikke da bare gå ut i fra at jeg snakker sant, istedet for å fortelle om hvor mye feil det er på politistasjonen din?

Jeg trenger ikke lyve anonymt på DIB om hvor høyt barnet mitt er, i alle fall ikke for å utsette henne for fare, er dere helt sprø hele gjengen? Heteslag?

Skrevet

Herregud....hva så?? Tusenfryd målte henne og fant henne ikke høy nok? Godta det og kom deg videre....bra de gjør jobben sin!!

Anonymous poster hash: abcc5...c32

Skrevet

Herregud....hva så?? Tusenfryd målte henne og fant henne ikke høy nok? Godta det og kom deg videre....bra de gjør jobben sin!!

Anonymous poster hash: abcc5...c32

Barnet mitt har gledet seg til hun ble 140 for å ta spaceshot. Hun ble lei seg.

På tusenfryd jobber det bare trettenåringer uten spesiell kompetanse så jeg kan ikke helt se logikken

Skrevet

Barnet mitt har gledet seg til hun ble 140 for å ta spaceshot. Hun ble lei seg.

På tusenfryd jobber det bare trettenåringer uten spesiell kompetanse så jeg kan ikke helt se logikken

vel vel, di gjennomgår sikkerhetskurs, og må forholde seg til de reglene som er satt der, så jeg tenker nok di har tatt en riktig avgjørelse på dette, så får din datter glede seg over andre ting her i livet enn en karusell.

og du som mor burde i stedet for å kritisere fortelle hvorfor di har disse reglene. og at dere heller får dra tilbake på sensommeren, kan jo hende hun har vokst denne ene cm da. 

syns du som mor burde være glad for at hun ble stoppet. det viser bare at sikkerheten settes først.

Skrevet

vel vel, di gjennomgår sikkerhetskurs, og må forholde seg til de reglene som er satt der, så jeg tenker nok di har tatt en riktig avgjørelse på dette, så får din datter glede seg over andre ting her i livet enn en karusell.

og du som mor burde i stedet for å kritisere fortelle hvorfor di har disse reglene. og at dere heller får dra tilbake på sensommeren, kan jo hende hun har vokst denne ene cm da.

syns du som mor burde være glad for at hun ble stoppet. det viser bare at sikkerheten settes først.

De*

Jeg har selvsagt pratet med datteren min, men hun ER over 140, og derfor er det veldig tragisk. Jeg laget ikke noe drama på tusenfryd, men det er ganske surt når jeg hadde spart penger til å dra på tusenfryd og gledet oss begge to til å ta spaceshot, det første hun sa da hun fikk passet var at endelig kunne hun ta spaceshot.

Og hadde hun ikke vært over 140 så hadde vi faktisk ikke reist!!!!

Skrevet

De gjorde bare jobben sin, dessverre hi. Blir barnet målt til under grensen på stokken så har de ikke lov å slippe inn barnet i karusellen. Du får sende inn en klage til tusenfryd og si at barnet ditt var for lav for stokken, så du tror stokken er feil. Det er helt ok å sende inn klage på det. Men han som nektet ditt barn å ta karusell gjorde jobben sin, så ikke reager på han.

Anonymous poster hash: 2a0a0...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...