Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg ser stadig vekk folk som sjekker inn på steder der er på. Gjerne sykehus og legevakt uten noen forklaring (veldig irriterende og oppmerksomhetssykt) Og andre steder de drar til. For å sjekke inn så må man vel fysisk gå inn på facebook og sjekke inn på stedet og publisere det? Jeg bare skjønner ikke hvorfor i alle dager man skal annonsere hvor man til andre? Fint om noen kan forklare.. Anonymous poster hash: 54859...629
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg ser stadig vekk folk som sjekker inn på steder der er på. Gjerne sykehus og legevakt uten noen forklaring (veldig irriterende og oppmerksomhetssykt) Og andre steder de drar til. For å sjekke inn så må man vel fysisk gå inn på facebook og sjekke inn på stedet og publisere det? Jeg bare skjønner ikke hvorfor i alle dager man skal annonsere hvor man til andre? Fint om noen kan forklare.. Anonymous poster hash: 54859...629 Jeg liker å sjekke inn på fb, da vet alle hvor jeg er, og da maser de ikke på meg. Liker å sjekke inn med en av venninnene mine for å gjøre en annen venninne sjalu. Hun er eiesyk og gal, så jeg gjør det med gullende ren samvittighet Anonymous poster hash: 9c0ae...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå