Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Noen her som har det? Og får behandling? Målan betale for det selv? Anonymous poster hash: 42ef8...993
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg tar botox for hyperhidrose og må betale det selv. Medisiner må også betales selv. Kirurgi går på folketrygden. Alt går gjennom hudlege. Anonymous poster hash: a10df...dab
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Jeg tar botox for hyperhidrose og må betale det selv. Medisiner må også betales selv. Kirurgi går på folketrygden. Alt går gjennom hudlege. Anonymous poster hash: a10df...dab Er det ikke noe du kan få dekket, så rart. Det er jo en medisinsk tilstand. Hvor mye må du betale for det? Anonymous poster hash: 7fc9a...8a7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Jeg har det spesielt på hender og føtter, men har valgt å la være å bruke medisiner eller botox. Er ikke komfortabel med at det finnes lite annet en botox å tilby oss. Men jeg lever med det og syns kanskje det er blitt noe bedre etter at jeg fikk barn. Er 41 år. Anonymous poster hash: 11613...236
KMG Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har i hele mitt liv hatt kraftig hyperhidrose på hender og føtter. Jeg har i ca 10 år brukt drionic strømmaskiner og stop 24 morgen og kveld. Dette har vært slitsomt... For 14 dager siden var jeg hos en hudlege som endelig tok meg på alvor. Jeg fikk resept på piller som heter Dridase og merket umiddelbart bedring!! Nå etter 14 dager er jeg helt tørr og fin på både hender og føtter bare ved å ta 1/2 pille morgen og kveld. Lykke <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå