Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Det er 2 km fra skolen og hjem, barnet blir alene en time på ettermiddagen før jeg kommer hjem om han sykler hjem direkte etter skolen. Har en mobiltelefon hjemme tilgjengelig om det skulle være noe. Hadde deres fått slutte på SFO i 3 klasse i denne situasjonen? Anonymous poster hash: acdf1...b6e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Eldste sluttet etter jul i 3.klasse Nest eldste sluttet etter jul i 2.klasse Tredje sluttet etter jul i 3.klasse Yngste går ut av 1.klasse nå og kommer ihvertfall til å gå en stund til. Jeg er hjemmeværende så ingen er alene hjemme, her går de på sfo så lenge de har lyst til å gå der for det sosiale. De har rett og slett sluttet når vennene deres har sluttet sånn at de har hatt noen å leke med på ettermiddagene. Ingen av mine har trengt sfo, de har hatt halv plass fordi de har hatt lyst til å være der sammen med vennene sine. I ditt tilfelle, jeg hadde ikke hatt noen problemer med å la en 3.klassing slutte på sfo om det var det han ønsket selv. En time alene har mine klart helt fint i den alderen. Bare vær obs på at mange blir sittende inne med ipad'en istedenfor å være med venner når de slutter på sfo, det er ikke noe alternativ her i huset. Anonymous poster hash: 9d38c...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå