Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Han mener det er kjerringjobb å være hjemme med barn.. Og han er 11 år eldre enn meg og skylder på at han orker ikke like mye som meg osv osv. Han er veldig flink med 3 åringen vår, men yngstemann på 6 md er en veldig grinete type så litt mere slitsomt, men uansett da! Det er utrolig irriterendes . Jeg vil også tilbake i jobb når jeg i utgangspunktet skal. Hva gjør man med det da? Anonymous poster hash: 7cde7...12f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Ber han slutte å syte og ta permisjonen sin. Det er vel heller ikke noe han kan helt velge bort.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Ber han slutte å syte og ta permisjonen sin. Det er vel heller ikke noe han kan helt velge bort.Han må vel ikke ha sin, men da mister vi vel hans uker, er det ikke sånn det er?Jeg har bedt han slutte å syte men det er ikke så lett gitt Anonymous poster hash: 7cde7...12f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Han må vel ikke ha sin, men da mister vi vel hans uker, er det ikke sånn det er? Jeg har bedt han slutte å syte men det er ikke så lett gitt Anonymous poster hash: 7cde7...12f Skjønner det. Men det er vel enda noen uker til? Unger endrer seg mye i den perioden, min gikk fra å være skrikerunge til glad og fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Tenker han å sende et så lite barn i bhg da? Jeg Jar forståelse for at noen er glad i jobben sin, og ikke har så veldig lyst til å gå hjemme som husmor. Men man har jo ikke så mye valg, økonomisk og praktisk, om barnehagestarten skal skyves lengst mulig... Anonymous poster hash: 148d8...0b5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Å ikke ønske å Være sammen med egne barb er virkelig lavmål..og sier mye om han som person. Ønsker han virkelig tidligere barnehagestart også? Mannen din er en egoist. På bekostning av barn! Hva i alle dager ser du i han.. Anonymous poster hash: baf10...ba9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Og du er sammen med han der og lager barn med han fordi?????🤔😳 Anonymous poster hash: 34601...f22
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er heller ikke supergiret i permisjonen min, vil heller være på jobb enn å i ett år være hjemme med baby og husarbeid. MEN vi har valgt å få en unge, og ungen må være baby før den blir unge og da er det det som skal til Anonymous poster hash: 1dc93...1da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 Jeg mener nå at det ikke er noe han kan velge bort, det er en del av det å få barn. Det er ikke alle ting ved å få barn som er like morsomt, man kan likevel ikke velge å bare ta de morsomme tingene og la det andre være. Barn må skiftes bleie på selv om de har bæsjet seg oppover ryggen, man kan ikke bare la være fordi man "ikke orker". Det er er virkelig ikke bare kos, latter, og gøy, det er oppkast oppetter veggen, trassanfall og slitsomme dager i permisjonen også, det følger med i pakka... Mannen min er selvstendig næringsdrivende, driver et lite AS med bare han ansatt. Han kan selvfølgelig ikke ta flere måneder fri, da vil hele kundegrunnlaget hans forsvinne og bedriften gå til helsike. Men han har da hatt permisjon for det. Han har tatt fedrekvoten som tidskonto og vært hjemme med barna i 1-3 dager i uken litt etter om det har vært høysesong eller ikke i firmaet hans. Jeg har da samtidig hatt gradert ulønnet permisjon, har jobbet de dagene han har vært hjemme og hatt ulønnet permisjon de dagene han har jobbet. På den måten har vi fått strekt permisjonen ganske langt og ingen av ungene har begynt i barnehagen før de har vært 1,5 år. Leter man etter løsninger finner man dem, fokuserer man på hvor slitsomt og vanskelig ting er blir det enda mer slitsomt og vanskelig. Anonymous poster hash: eea1b...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå