Gå til innhold

Formen deres?


MammatilNathaniel<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5+1 og føler meg helt tappet for energi. Dupper av litt her og der i løpet av dagen :P 
Ellers kan jeg ikke klage! Litt ømme pupper og ligamentsmerter ved brå bevegelser. Pluss at magen er rimelig oppblåst. Hadde ikke trodd at jeg måtte skjule magen for å ikke vekke mistanker såpass tidlig.
Men er i lykkerus om dagen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 i dag og tisser som en gal :P Utrolig plagsomt. Ellers er formen på topp. Eneste er at jeg kanskje er litt trøttere enn vanlig. Har blitt standard den siste uka å sovne på sofaen og våkne kl halv 4 på natta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 ingen andre symptomer enn de puppene, og muligens oftere på do😅 Krysser alt jeg har for at kvalmen blir mild om den kommer, forrige gang var jeg kjempekvalm med oppkast fra uke 7-12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var jo så fornøyd med at kvalmen ikke hadde ankommet... Men jo takk, fra 6 uker og frem til nå har det bare økt på😖🙃 Brekker meg, kaldsvetter og skjelver i perioder utover dagen.. Har en runde på morgenen før frokost, så kommer det tilbake i 17-19-tiden... Men jobber som vanlig, men kjenner at det er tyngre så klart med kvalmen.. Vet atd et pleier å gå over fra uke 10-12..😍

Endret av DrømmenOmFlere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen spesielle symptomer her. Kanskje litt stikkinger i magen av og til og veldig oppblåst. Ellers lever jeg helt som normalt 😊 er 4+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det dere som ikke kjenner noe;-) jeg håper det snart går over! Er bare 7+2 så blir nok en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...