Gå til innhold

Perfekte negler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har oppskrift på hvordan få perfekte negler? Jeg klarer aldri å få de lange. Prøver å file litt, men synes fort de blir flate på toppen 😕 Ser mange som har nydelige negler som ser helt naturlige ut... Altså IKKE kritt hvit manikyr på tuppen, men de ser helt naturlige, men fin farge, ut... Mine negler er også litt gule 😑Skjønner ikke hvordan neglene mine skal bli lange, fine og ikke gule. Vet du? ☺

Anonymous poster hash: 5eb1a...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bruke buff for å få vekk det gule. Lange negler kan ikke alle få, men pass på dem, smør med negleforsterker, ikke grav i hagen osv

Anonymous poster hash: a2c3b...2d9

Skrevet

Mine negler er kjempeharde og fliser seg ikke opp- jeg bruker en negleolje på de hver dag, den gjør underverker :) kokosolje kan også fungere hvis du ikke har negleolje.

Anonymous poster hash: 755a1...53a

Skrevet

Du må bruke buff for å få vekk det gule. Lange negler kan ikke alle få, men pass på dem, smør med negleforsterker, ikke grav i hagen osv

Hva er buff? Tenker du på sånn rosa fil som du skal bruke oppå neglen? Hele neglen, eller bare på tuppen av neglen i såfall?

Anonymous poster hash: 5eb1a...519

Skrevet

Spise sunt og evt ta ekstra b-vitamin. File både kantene og oppå. En metall- eller glassfil til kantene og en sånn myk som ofte er rosa til oppå. Fil mot midten når du tar kantene. Fil selv om de er korte så de ikke fliser seg. Ta på neglelakk også selv om de er korte, så blir du mer motivert til å være forsiktig med dem. Og tenk over hva du bruker fingrene til. Tar du full husvask eller hagestell uten hansker trenger neglene pleie etterpå!

Skrevet

Å grave i hagen gjør neglene sterkere ☺️

post-844890-204309_thumb.jpg

Skrevet

Du kjøper en lyserosa gjennomsiktig neglelakk. Feks Ballet slippers fra Essie. Da ser det ut som om du har perfekte hvite negler

Anonymous poster hash: 54473...9fa

Skrevet

Jeg har lange og fine negler. Smører dem inn med negleolje etter hver dusj.

Anonymous poster hash: 4a842...f9a

Skrevet

Jeg får stadig kommentarer for mine negler. Det eneste jeg gjør er å klippe dem litt buet når de blir for lange. Vokser som ugras og er sterke og bøyelige på en gang.

Anonymous poster hash: 9f9cd...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...