Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg leser egentlig ikke, men samboeren min er hekta på bøker og sier jeg bør prøve. Hva bør jeg lese da? Liker historier fra virkeligheta. Kunne egentlig tenkt meg å lese historien om Christopher og lignende bøker.. Litt sånn tårevåte historier fra virkeligheten Anonymous poster hash: 00429...7a2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 En bok som er fra virkeligheten som gjorde inntrykk på meg er "Først drepte de pappa". Nå holder jeg på med "et helt halvt år" som jeg også syns er veldig bra og kunne faktisk ha vært fra virkeligheten. Har en lignende jobb og kjenner meg veldig igjen. Anonymous poster hash: 5e256...64c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 En bok som er fra virkeligheten som gjorde inntrykk på meg er "Først drepte de pappa". Nå holder jeg på med "et helt halvt år" som jeg også syns er veldig bra og kunne faktisk ha vært fra virkeligheten. Har en lignende jobb og kjenner meg veldig igjen. Anonymous poster hash: 5e256...64c Åh, den vil jeg se på kino - hører den er bra.. men boka er kanskje bedre? Anonymous poster hash: 00429...7a2
sug lut Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Les Per Hansson, Hver tiende mann måtte dø (om krigsseilerne), Det største spillet (om norsk dobbeltagent under krigen), Og tok de enn vårt liv (om motstandskamp og Morset-familien).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Boka er ihvertfall lettlest hvis man ønsker å begynne å lese og ikke har gjort det så mye før. Har ikke sett filmen, men som regel er jo bøkene bedre. Kan også anbefale " Tørk aldri tårer uten hansker" - tre bøker. Anonymous poster hash: 5e256...64c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Øya Et helt halvt år Anonymous poster hash: 37d82...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå