Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 hun ligger med beina og sparker og sparker opp mot høyre siden, har fått konstantert at hun ligger med beina der og sparker av lege og ul tidligere.. men nå er det rett og slett så numment og ømt der at når jeg bare stryker borti gjør det vondt/svir! og jeg får et slags stikk i samme området. kan dette være en nerve i klem?? Anonymous poster hash: b2323...008
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 hun ligger med beina og sparker og sparker opp mot høyre siden, har fått konstantert at hun ligger med beina der og sparker av lege og ul tidligere.. men nå er det rett og slett så numment og ømt der at når jeg bare stryker borti gjør det vondt/svir! og jeg får et slags stikk i samme området. kan dette være en nerve i klem?? Anonymous poster hash: b2323...008 Det kan være det, men det kan også bare være sårt etter spark, det kan også være brista ribben! Det klarte lillegutt å gjøre da han lå i magen min, hele tre stk av de faktisk Var helt blå og lilla på ene siden.. Heia graviditet, det er virkelig en fantastisk tilstand å være i Anonymous poster hash: 2685e...353
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 takk for svar! er ikke lilla og blå, men litt hoven og rød :-p det er iallefall skikkelig irriterende når det nesten svir av at genseren ligger å beveger seg utenpå! har hatt et fint svangerskap hittil, men det her var bare irriterende Anonymous poster hash: b2323...008
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Har det på samme måte HI! Er 33+5 i dag, og blir sprø av sparking av ribbeina på høyre side! Anonymous poster hash: 261f1...670
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Har det på samme måte HI! Er 33+5 i dag, og blir sprø av sparking av ribbeina på høyre side! Anonymous poster hash: 261f1...670 føler sååå med deg! håper hun flytter litt på beina snart Anonymous poster hash: b2323...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå