Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Hvorfor MÅ jeg få meg kjæreste? Er så lei dette MASET om å få meg en mann. Folk sier helt syke ting som 'Hvis du får kjæreste slipper du å sitte alene' - jeg trives alene 'Får litt mer hjelp med barna' - Hæ? Hvorfor skal jeg det? Jo fordi 'da kommer du deg mer ut' - men hva om jeg trives alene 'Savner du ikke kos?' - nei 'Lurer på hvor slem eksen var siden du ikke vil ha kjæreste' Altså.. Hvorfor er det 'noe galt' med meg fordi jeg ikke vil ha kjæreste, ikke er på sjekkern men trives som singel? Anonymous poster hash: 634d0...1f2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Kan ikke se at det er noe galt med deg! Overse slike dumme kommentarer! Jeg kjenner andre som ihvertfall i lange perioder har foretrukket å være single fremfor å lete etter en kjæreste. Selv kunne jeg ikke tenke meg å være singel på heltid- men det er meg. Kos deg alene! Heldigvis lever vi i et moderne samfunn der vi ikke er avhengig av å ha en partner for å klare oss! Anonymous poster hash: d6ccc...4f9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Kan ikke se at det er noe galt med deg! Overse slike dumme kommentarer! Jeg kjenner andre som ihvertfall i lange perioder har foretrukket å være single fremfor å lete etter en kjæreste. Selv kunne jeg ikke tenke meg å være singel på heltid- men det er meg. Kos deg alene! Heldigvis lever vi i et moderne samfunn der vi ikke er avhengig av å ha en partner for å klare oss! Anonymous poster hash: d6ccc...4f9 Takk! Er spesielt menn som maser. Jeg syns at å få meg kjæreste for BARNEVAKT sin del er helt absurd. Anonymous poster hash: 58444...f9e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Så merkelig å kommentere på det. Jeg kjenner noen som er single fordi de ikke finner ordentlig kjæreste. Hva skal de svare liksom... Anonymous poster hash: 7b554...3c0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har jo vært singel en stund, og det har ikke skortet på menn, men det har vært langt mellom de virkelig gode mennene, og jeg mister fort interessen. Jeg trives litt for godt i mitt eget selskap kanskje, men jeg har det faktisk helt topp! Anonymous poster hash: 58444...f9e
Magia Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Folk ser som regel verden ut fra seg selv og tillegger andre de behovene de selv har. Det er jo unektelig mest vanlig at man finner seg noen å dele livet med, ha sex med, være der for og få det samme tilbake osv. De fleste, tror jeg, trenger andre mennesker rett og slett. Men ikke for det, jeg skjønner at du blir irritert av å stadig få spørsmål om dette.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Jeg tror det er viktig å huske på at de aller fleste sier det de gjør fordi de egentlig ønsker deg alt godt. De ser bare ikke hvor dumme slike kommentarer er. Jeg fikk for mange år tilbake masse av de samme kommentarene. Når noen sa slikt første gang kommenterte jeg som regel bare noe nøytralt. Men når samme person for ørtende gang kom med slike kommentarer begynte jeg å svare noe sånt som dette: "Ja, jøss, hvorfor har jeg ikke tenkt på det. Du jeg stikker ut i helga, jeg, det er jo aldri mangel på interesse fra menn, så tar jeg bare den første og beste, driter i om han kanskje banka eksen eller var utro mot henne eller er psykopat eller kriminell. For det er jo ikke så nøye, er det - det at jeg ønsker meg en god mann hvor følelsene for hverandre er gjensidig, at vi trives ihop, kan le sammen, respektere hverandre og elske hverandre, det er jo ikke nødvendig.... er det????" "Ja, du, det tror jeg faktisk du har rett i. Jeg skal jammen ta første mann som viser bare et snev av interesse, at jeg ikke er interessert i ham eller tenner på ham, det betyr ikke noe, bare jeg får meg en mann. Det betyr heller ikke noe om han fremdeles bor hjemme hos mamma, ikke vet at klær ikke vasker seg selv eller at mat ikke lages av seg selv eller at noen faktisk også må jobbe for å greie seg. Nei, jeg skal jammen ta den første som dukker opp, bare slik at jeg kan si at også jeg har kjæreste." "Jo, jeg kunne selvfølgelig funnet meg en kjæreste, det er jo ikke så vanskelig det. Men si meg en ting, unner du meg ikke å oppleve gjensidig forelskelse og det å finne en mann som er noe å satse på for et varig forhold, er det bare det å ha en hvilken som helst kjæreste som er viktig? Ikke det? Men da tar jeg gjerne imot tips om menn du mener passer for meg, for det er lenge mellom hver gang jeg treffer dem og da er det heller ikke alltid det er gjensidig. Så hvem var det du hadde sett deg ut som min kjæreste?" Hva jeg sa kunne variere litt fra gang til gang (ja, det var mange som kom med "velmente råd" til meg om å få kjæreste), men du forstår tegninga. Jeg kan ikke huske at en eneste av de som fikk slike kommentarer noengang etterpå kommenterte min singeltilstand Jeg ønsket meg virkelig kjæreste i de årene også, noe jeg var åpen om. Men det hjalp jo ikke så mye å bare ville det når jeg ikke traff noen jeg likte godt nok til å innlede et forhold til - eller som likte meg godt nok. Men de heller ironiske svarene stoppet videre idiotkommentarer fra alle disse personene, og da var jeg fornøyd Anonymous poster hash: f7b8c...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå