Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Hei Jeg og mannen satt å snakket om når det passet å få barn, for han vil han gjerne vente et par år til men jeg vil gjerne begynne nå snart, siden jeg nærmer meg 30 år. Når ble deres mann/kjærest klar? Ble han klar eller ble han ikke det før barnet var kommet ut? Hadde dere prøvd lenge? Anonymous poster hash: df763...718
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Ventetid....ikke vente tid! Anonymous poster hash: d31d4...a25
Fandens Oldemor Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Ventetid....ikke vente tid! Anonymous poster hash: d31d4...a25 Ikke prikk prikk prikk prikk, heller.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Ventetid....ikke vente tid! Anonymous poster hash: d31d4...a25 Bla bla bla Anonymous poster hash: 45b69...0c3
TPK Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Vi ble klare omtrent samtidig heldigvis, da vi var 25 år. Fikk førstemann rett før jeg ble 27.
skinnfilla Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Her var det mannen som ville ha . Han har ei datter fra før, jeg klarte meg fint uten. Han var 35,jeg 25. Vi fikk en datter og så var det meg som ville ha en til.... Også enda en😆 Så nå har vi 4 vakre døtre😁
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Vi ble klare da jeg var 27 og mannen 34. Han hadde sikkert vært klar litt tidligere hvis jeg hadde vært det. I ettertid synes vi faktisk vi var litt sent ute spesielt med tanke på mannens alder. Tenk på hvor mange barn dere vil ha, antall år mellom barna, hvor lang tid det kan ta å bli gravid og de månedene man går gravid. Ta regnestykket! Plutselig blir man veldig gammel når f.eks. tredjemann blir født. Det er et tema hos oss da spesielt mannen ikke ønsker å være en veldig gammel far... Kanskje du skulle fremsette regnestykket for mannen din og spørre hva han tenker om saken? Tenk ut fra alder når siste barn blir født, ikke utfra alder når dere prøver å bli gravide for første gang. Anonymous poster hash: 0703a...b1e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 Ventetid....ikke vente tid! Anonymous poster hash: d31d4...a25 så kjekt det er å bli rettet på når man har dysleksi, og kan ikke noe for skrive feilene. det sårer virkelig følelsene!!!! Anonymous poster hash: df763...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå