Gå til innhold

hvor lenge gir man mme? evt dere med barn med melkeallergi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen får nutramigen. Hvor lenge skal han ha dette? Han tåler ikke melk (proteinet). Skal vi ved 1-årsalder gå over til annen melk eller er det nutramigen han skal ha fortsatt?

Anonymous poster hash: f13cb...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du vil. Vår 3-åring sluttet nylig m nutramigen, hadde da fått det fra hun var 8 mnd.

Anonymous poster hash: fa39f...33d

Skrevet

Ok :) er det den fra 6 mnd eller finnes det en tredje type? Hva med kalsium fra 1 års alder? Drakk barnet ditt nutramugen der andre ville drukket melk? Varm melk, huff... Hva drikker allergibarn hvis de vil ha kald melk? Mandelmelk? Er helt nytt for meg dette :/

Anonymous poster hash: f13cb...16c

Skrevet

Ernæringsfysiologen vi var hos på Ullevål sa at de bør ha mme til de er 3 år. Men jeg tror de fleste slutter før det. Bare sørg for variert og sunn kost, nok kalsium, jod, b12 blant annet.

Anonymous poster hash: b3408...303

Skrevet

min sluttet når han var 10mnd da var han lei, så gikk han 2mnd uten ,før han begynte med kumelk :)

Skrevet

Mi drikker det enda, hun er 3(fylte i april). Får ei flaske på kvelden som kos. Variert og sunt kosthold ellers :)

Anonymous poster hash: d1ea2...045

Skrevet

Mi drikker det enda, hun er 3(fylte i april). Får ei flaske på kvelden som kos. Variert og sunt kosthold ellers :)

Glemte å si at hun drikker nutramigen :)

Skrevet

Vår på halvannet får althera MME hver kveld

Anonymous poster hash: b1496...4f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...