Gå til innhold

Jeg ser så sur ut, andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har resting bitch-face. Det betyr kort sagt at om jeg ikke smiler eller ler, så ser jeg drittsur ut.

Dette har aldri plaget meg før, selv om jeg har fått min andel av;

'Smil litt a', 'hvorfor er du sur?' Osv. Jeg er ikke sur, sint eller lignende, men jeg bare smiler ikke. Stort sett har disse kommentarene kommet fra menn.

Men.. I går satt jeg og drev med noe greier med TVn som ikke funket, of datteren min spurte om hun kunne gå ut, jeg sa 'ja', og hun sa 'hva? Hvorfor er du sur???' Jeg sa at jeg er ikke sur, bare gå ut

'Men du ser sur ut!'

Jeg svarte at jeg er jo ikke sur, men hun ga seg ikke, men gikk ut.

Jeg satt og så på bilder fra et event jeg var på. På fellesbildene smiler jeg og er glad, men bilder tatt av alle under middagen.. Gjett hvem som ser ut som verdens sureste drittkjering? Jo,, meg..

Jeg kan ikke smile hele tiden! Men hva skal jeg gjøre for å se mindre sur ut? Jeg er jo stort sett i godt humør, og ler og smiler mye.

Anonymous poster hash: 69ee1...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt ut som meg! Jeg er stort sett blid og fornøyd, men man kan jo ikke smile alltid!

I tillegg har jeg sånn sinnarynke midt mellom øynene, utrolig frustrerende.

Anonymous poster hash: dc61a...436

Skrevet

Jeg er lik.. Får ofte høre jeg ser sur ut, fra samboer. Selvom jeg ikke er det. Fikk høre på fest jeg ser streng ut?! Men er da ikke det :-)

Anonymous poster hash: 4f82a...3ad

Skrevet

:(

:P

:)

Anonymous poster hash: bbf25...8ef

Skrevet

Sånn er det for meg også. Jeg har konkludert med at ansiktet mitt er laget sånn.

Anonymous poster hash: 4bc7f...f6f

Skrevet

på meg hjalp det å få heist opp de sure munnvikene med litt filler og ta botox i sinnarynken. nå ser jeg like glad ut som jeg stort sett er.

Anonymous poster hash: b3501...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...