Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 - Jeg jobber ofte sent (Har jobb 4 dager i uka for tiden iom at jeg studerer og da er ca 3 vakter på aften). Ser da ikke samboer eller barn. - De dagene jeg HAR fri (F.eks fire dager denne uka) eller jobber dag jobber ofte han overtid, siden han har kontorjobb. - Ofte sover vi separat da den yngste våkner mye og en av oss ligger på rommet der. - Har sex av og til, og av og til kommer vi oss på kino eller tar en spontan lunsj sammen på en kafe. Vi har ok tilgang på barnevakt da besteforeldre stiller mye opp ved behov og lyst. Akkurat nå er det ingen sex, og det blir det ikke på 2-3 uker da jeg nettopp har vært igjennom en abort, hatt eksamen osv.... Kysser og klemmer svært sjeldent. Ofte er han mye stille, men han er ikke særlig pratsom som person heller. Har jeg en dårlig dag snakker jeg lite, og da blir han tydelig fornærmet på meg. Vært sammen noen år og vi samarbeider bra om ungene, har omtrent felles økonomi og har sånn sett det greit materialistisk sett. Vet ikke helt.. Har alle det sånn i perioder? Anonymous poster hash: 1ea89...71a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Jepp, helt vanlig kjedelig hverdag. Slik har vi det også. Etter ex antall år sammen osv er det ganske begrenset hva man har å prate om, vi har jo pratet om det neste allerede. Blir mest prat om praktiske ting, barn og eventuelt hva vi skal gjøre( filmer, kino, reiser, opera, oppussing, tette vasker osv). Latterlig kjedelig, men slik er hverdagen og jeg syns faktisk vi har gode hverdager. Anonymous poster hash: c1317...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå