Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg er 32 år gammel og har en veldig kjær venninne fra bardommen. Hun er veldig pen, men har alltid vært overvektig. Jeg har hadde draget og fikk mye oppmerksomhet. Når har hun slanket seg nesten 20 kg og jeg merker at jeg blir sur av å gå ut med henne. Hun ringte tidligere for å høre om jeg ville bli meg ut, jeg prøver å finne på unnskyldninger fordi jeg ikke liker å være den stygge søsteren. Tar meg i å ønske at hun eser ut igjen.. Hjelp meg å skjerpe meg! Anonymous poster hash: 09e97...dd6
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Jeg er 32 år gammel og har en veldig kjær venninne fra bardommen. Hun er veldig pen, men har alltid vært overvektig. Jeg har hadde draget og fikk mye oppmerksomhet. Når har hun slanket seg nesten 20 kg og jeg merker at jeg blir sur av å gå ut med henne. Hun ringte tidligere for å høre om jeg ville bli meg ut, jeg prøver å finne på unnskyldninger fordi jeg ikke liker å være den stygge søsteren. Tar meg i å ønske at hun eser ut igjen.. Hjelp meg å skjerpe meg! Anonymous poster hash: 09e97...dd6 Da er du ikke bare den stygge søsteren, men også den onde.. Som ikke unner en kjær venninne å se bra ut.. Skjerp deg og begynn å snu tankegangen din! Anonymous poster hash: 46698...d4f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Jeg vil tro du har basert en god del av ditt selvbilde på det å være (les se) bedre (ut) enn din venninne. Det har gjort at hver gang dere har vært sammen så har du fått bekreftet at du er bra, fordi du mener noen som er så overvektig ikke er like bra. Når hun har slanket seg og i tillegg er veldig pen mister du fotfestet, for du får ikke lenger bekreftet ditt selvbilde, du står igjen med et dårlig selvbilde... Hadde en av mine venninner gått ned 20 kg ville jeg blitt stolt av henne og vært glad på hennes vegne. Jeg tror også jeg ville gledet meg mer om vi gikk ut sammen, fordi også hun fikk mer oppmerksomhet. Så her må du jobbe med ditt selvbilde! Du kan ikke basere ditt selvbilde på din venninnes utseende! Anonymous poster hash: fef12...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå