Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg hadde talent som ung, men på grunn av utseende turde jeg aldri å satse. Jeg syns rett og slett at jeg var for stygg da alle kvinnelige musikere også var vakre. Jeg har angret hele livet. Jeg kjenner mange som spiller i undergrundsband og mannlige vokalister er ofte uskolerte, det er liksom ikke så nøye hvordan de ligger an teknisk. Jeg føler at listen ligger et annet sted for kvinner, en må liksom fortjene det mer. Når er det for sent? Anonymous poster hash: 31ebc...5be
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Det er de færreste som kan gjøre karriere som musiker - men det er aldri for sent å begynne å synge. Etter hvert finner du ut hvilke settinger du føler deg komfortabel i og hva som passer for deg, og så ser du hva som skjer. Anonymous poster hash: 3bbd2...8fd
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 En sangkarriere er vel avhengig av andre ting enn alder. Å starte å synge er det aldri for sent for. Anonymous poster hash: 40314...9fb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har ikke tenkt å gjøre dette til en jobb, men kunne tenke meg å synge i band med lave ambisjoner. Kjenner til flere slike band via omgangskrets, men alle har jo mannlig vokalist. Anonymous poster hash: 31ebc...5be
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Det er da aldri for sent å begynne å synge! Anonymous poster hash: cb3e5...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå