Gå til innhold

Ingen vil ansette meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med å få meg en jobb, har selv drevet for meg selv i flere år og jobbet selvstendig hjemmenifra med min eks, det tok slutt da vi gikk i fra hverandre og nå sliter jeg med å få jobb fordi jeg hører dårlig. Selv om jeg kan mye og har jobbet tidligere har det aldri vært så vanskelig som å få jobb nå, det er stor konkurranse selv om jeg vil bare få meg en liten jobb som feks i matbutikk så får jeg avslag pga hørselen min og dette går utover selvtilliten min :( 

Prøver å få hjelp fra NAV siden jeg også har store problemer med ryggen.. Men vil ikke leve på trygd eller nav-penger. Vil helst jobbe :(

Synes det er så trist, og lurer på hvorfor folk er så fordomsfulle og redd for å ansette en som hører dårlig når jeg fint kan kommunisere med folk + er svært hyggelig og arbeidsivrig.

Trist :(

Anonymous poster hash: e5373...29d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var virkelig trist! Kanskje du kan utplasseres via nav og få jobb den veien. Håper du lykkes.

Anonymous poster hash: 382be...c69

Skrevet

Ikke mulig med høreapparat altså?

Anonymous poster hash: c308c...fcd

Skrevet

Hva om du ikler deg bikini?

Neida, spøk til side. Det er veldig vanskelig å få jobb nå om dagen

Anonymous poster hash: c7477...f93

Skrevet

Du kan også få hjelp fra NAV med å tilrettelegge arbeidsplassen, gå hjelpemidler, lønnstilskudd til bedriften, du kan få hjelp med å finne en jobb som kan være aktuell også.

Anonymous poster hash: 36cb3...323

Skrevet

Vis du fint kan kommunisere, hadde jeg droppet å nevne det med hørselen. Er det et problem, skaff deg et høreapparat. Vis du fungerer opp mot normalt og ikke trenger tilrettelegging er det ikke noe som er verdt å nevne i søknaden. Evt heller nevn det på jobbintervju. På papiret ser det så mye mer alvorlig ut enn det er og de som leser søknadene tenker sikkert at det er verre enn du skriver..?

Anonymous poster hash: 9ac6a...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...