Gå til innhold

Få vannet til å gå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var nettopp på føden og fikk konstantert 3 cm åpning. Hun røsket litt for å prøve å sentrere mormunnen litt.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å få litt fortgang i ting? Har hatt rier i flere dager....

 

Vil det hjelpe å stå/gå mye? Har så lyst til at vannet skal gå :)

 

Anonymous poster hash: c61ae...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var nettopp på føden og fikk konstantert 3 cm åpning. Hun røsket litt for å prøve å sentrere mormunnen litt.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å få litt fortgang i ting? Har hatt rier i flere dager....

 

Vil det hjelpe å stå/gå mye? Har så lyst til at vannet skal gå :)

 

Anonymous poster hash: c61ae...e0f

Jeg gikk en lang tur kvelden før vannet gikk begge gangene. Men ikke overdriv, du trenger krefter til fødselen. 😊

 

 

Anonymous poster hash: 66517...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det kanskje ikke frister: Ha sex og la mannen sprute inni deg.

 

Her hadde vi sex etter en slik "røsking" på sykehuset. Spermen kon faktisk ikke ut av meg igjen etterpå. Fødselen startet nesten et døgn etterpå.

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sette mannen i sving i kveld da! Er så lei og sliten av dette.... gi meg regelmessige rier! Hahah

 

Anonymous poster hash: c61ae...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grundig bevist at sex ikke setter i gang fødsler. Det aktuelle stoffet i sæd finnes i så liten konsentrasjon at det vil trengs en liter sæd for å få virkning. Men for all del, hump i vei.



Anonymous poster hash: 71fe5...b83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er grundig bevist at sex ikke setter i gang fødsler. Det aktuelle stoffet i sæd finnes i så liten konsentrasjon at det vil trengs en liter sæd for å få virkning. Men for all del, hump i vei.

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

De sa til oss på sykehuset at ikke selve sexen utløser det, men det er spermen og at det er bedre dose i spermen enn i det middelet de bruker for å sette i gang fødsel

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sa til oss på sykehuset at ikke selve sexen utløser det, men det er spermen og at det er bedre dose i spermen enn i det middelet de bruker for å sette i gang fødsel

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

 

 

Det er altså bevist at det ikke stemmer, men som sagt, bare å pule på. 

 

Selv synes jeg - i tillegg til at det må være dritflaut - at det er ufint overfor både jordmor å babyen å la den bli født innklint i farens sperm. 

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er altså bevist at det ikke stemmer, men som sagt, bare å pule på.

 

Selv synes jeg - i tillegg til at det må være dritflaut - at det er ufint overfor både jordmor å babyen å la den bli født innklint i farens sperm.

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Babyen ligger jo ikke å vaker i spermen! Er jo overflod av fostervann,blod og gørr.

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen ligger jo ikke å vaker i spermen! Er jo overflod av fostervann,blod og gørr.

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

 

 

Like fullt - spermen blir sprutet noen millimeter fra barnets hode, og trenger inn gjennom en halvåpen mormunn. I verste fall får babyen det i munnen. Motbydelig. 

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Like fullt - spermen blir sprutet noen millimeter fra barnets hode, og trenger inn gjennom en halvåpen mormunn. I verste fall får babyen det i munnen. Motbydelig.

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Da kan en aldri ha sex mens en en høygravid.i tilfelle det plutselig blir en tidligere fødsel og det er fare for at barnet må passere spermen som har blitt levert.

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan en aldri ha sex mens en en høygravid.i tilfelle det plutselig blir en tidligere fødsel og det er fare for at barnet må passere spermen som har blitt levert.

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

 

 

Nettopp. For meg var det mer enn god nok grunn for å kreve kondombruk de siste ukene. 

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like fullt - spermen blir sprutet noen millimeter fra barnets hode, og trenger inn gjennom en halvåpen mormunn. I verste fall får babyen det i munnen. Motbydelig.  Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Hvordan i all verden skal spermen komme seg inn i livmoren og svømme gjennom fostervannet og inn i barnets munn?

 

Anonymous poster hash: d18f0...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nettopp. For meg var det mer enn god nok grunn for å kreve kondombruk de siste ukene.

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Tror du trenger oppfriskning på skolebenken om dette. Spermen kommer IKKE inn i barnets munn.

 

Anonymous poster hash: c7b31...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex gjorde susen her. Hadde hatt rier av og på i flere dager, stoppet alltid opp etter 6-8 timer. På termin var jeg møkklei og lot gubben slippe til. 2 minutter med humping, 20 minutter hvile og vips var fødselen i gang :P Riene ble regelmessige etter ett par timer.Hadde da hatt 3 cm åpning i 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Like fullt - spermen blir sprutet noen millimeter fra barnets hode, og trenger inn gjennom en halvåpen mormunn. I verste fall får babyen det i munnen. Motbydelig.

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Hvor gammel er du egentlig ?

 

Anonymous poster hash: 9e2e8...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Like fullt - spermen blir sprutet noen millimeter fra barnets hode, og trenger inn gjennom en halvåpen mormunn. I verste fall får babyen det i munnen. Motbydelig.

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

Haha, sperm i munnen😂😂 hvordan tror du egentlig baby har det inni magen? Du vet at den ligger inni en pose?

 

Dette er faktisk det morsomste jeg har lest her. Noen gang. Baby får sperm i munnen! Hysterisk morsomt.

 

Anonymous poster hash: ba1f4...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk vannet på natten etter at legen hadde "røsket" litt på dagen. Gjorde ingenting spesielt, så det var nok røskingen. :-)

 

Anonymous poster hash: 74d44...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, sæd i munnen?? Du må ha hoppet over kroppen vår undervisning på barneskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe i sæden som kan starte fødselen. Men da må ein være moden nedentil. Det er nok du no.



Anonymous poster hash: 0834a...107
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er altså bevist at det ikke stemmer, men som sagt, bare å pule på. 

 

Selv synes jeg - i tillegg til at det må være dritflaut - at det er ufint overfor både jordmor å babyen å la den bli født innklint i farens sperm. 

 

Anonymous poster hash: 71fe5...b83

 

 

Skulle barnet ha sæd på seg så er jo foster sekken spruket og foster vann i gang.

 

Anonymous poster hash: 0834a...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk vannet på natten etter at legen hadde "røsket" litt på dagen. Gjorde ingenting spesielt, så det var nok røskingen. :-)

 

Anonymous poster hash: 74d44...f1d

Ellers var tiden bare klar :)

 

Anonymous poster hash: 0012a...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er noe i sæden som kan starte fødselen. Men da må ein være moden nedentil. Det er nok du no.

 

Anonymous poster hash: 0834a...107

Ja, jordmor sier jeg er moden :) hadde en omgang i går kveld, håper jeg får med mannen på en til i kveld!

 

Anonymous poster hash: c61ae...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sperm i munnen hvordan tror du egentlig baby har det inni magen? Du vet at den ligger inni en pose?

 

Dette er faktisk det morsomste jeg har lest her. Noen gang. Baby får sperm i munnen! Hysterisk morsomt.

 

Anonymous poster hash: ba1f4...2cc

Må si meg enig her ! Det morsomste jeg har lest på lenge  :legrine: Syns jeg hører jordmora si "Det er både sunt, naturlig og helt ufarlig å ha sex gjennom hele svangerskapet. Men, husk at barnet ditt blir tilgriset med sæd og antagelig også få det i munnen."  :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...