Gå til innhold

Vil du si jeg har et alkoholproblem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sommeren kommer drikker jeg kanskje 1/1,5 glass hvitvin ca fem kvelder i uka. Skal jeg kjøre noe sted så tar jeg ikke dette glasset.

Høst, vinter og vår drikker jeg ikke dette glasset. På fest er jeg ofte sjåfør, middag med alkohol lar jeg mannen ta ett glass øl fordi jeg vet han koser seg mer enn meg med det, (jeg synes ikke alkohol og mat er veldig godt) jeg tar kanskje en fest to ganger i året.

Jeg har ban på to og fem. Blir aldri full foran av dette glasset. Jeg bare koser meg med å sitte i kveldssola med dette. Regner det drikker jeg heller ikke forresten.

Begynte å tenke på om jeg har et alkoholproblem siden jeg nyyyyyter dette glasset i sommervarmen.

Anonymous poster hash: 54e32...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når sommeren kommer drikker jeg kanskje 1/1,5 glass hvitvin ca fem kvelder i uka. Skal jeg kjøre noe sted så tar jeg ikke dette glasset.

Høst, vinter og vår drikker jeg ikke dette glasset. På fest er jeg ofte sjåfør, middag med alkohol lar jeg mannen ta ett glass øl fordi jeg vet han koser seg mer enn meg med det, (jeg synes ikke alkohol og mat er veldig godt) jeg tar kanskje en fest to ganger i året.

Jeg har ban på to og fem. Blir aldri full foran av dette glasset. Jeg bare koser meg med å sitte i kveldssola med dette. Regner det drikker jeg heller ikke forresten.

Begynte å tenke på om jeg har et alkoholproblem siden jeg nyyyyyter dette glasset i sommervarmen.

Og ut fra måten jeg skriver på så ser jeg jo full ut.

Sitter på toget altså og er på vei til en kunde. Har ikke lommelerke på innerlomma. 😊

Skrevet

Selvfølgelig har du ikke det.

Anonymous poster hash: 456e6...680
Skrevet

Da er isåfall jeg alkoholiker 😆

Anonymous poster hash: 42363...65e

Skrevet

Selvfølgelig har du ikke det.

Anonymous poster hash: 456e6...680

Hmmmm. Bra du mener det. Synes heller ikke det, men etter å ha tatt ett glass hver kveld siden torsdag bestemte jeg meg for å ikke kjøpe ny flaske i dag selvom den var tom. 😊

Skrevet

Hva er poenget med å drikke vin hvis man ikke nyyyter det? Problemet hadde vel heller kommet om du drikker fordi du føler du trenger/må det og ikke fordi du syns det er godt. Jeg drikker mye mer vin på sommeren da det er helt nydelig med et glass hvitvin i solen 🍾

Skrevet

Absolutt ikke! Kos deg med beste samvittighet :)

Anonymous poster hash: dfa89...f60

Skrevet

Hva er poenget med å drikke vin hvis man ikke nyyyter det? Problemet hadde vel heller kommet om du drikker fordi du føler du trenger/må det og ikke fordi du syns det er godt. Jeg drikker mye mer vin på sommeren da det er helt nydelig med et glass hvitvin i solen 🍾

Hehe. Du sier noe. Jeg elsker smaken. Og selvsagt kjenner jeg meg behagelig avslappet i kroppen. Sol og vin. Nå er det ikke fordi jeg vil slappe av (eller er det?) det er kombinasjonen smaken av vin og sol som er så godt. Slitne bein i sofaen, ungene som plasker i bassenget og spreder, radio på og mannen i motsatt ende i sofaen.

Det er en miniferie hver kveld liksom. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...