Gå til innhold

bake til sommerfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hva jeg kan lage? Må tåle 20-30 plussgrader i 30-60 min

Anonymous poster hash: 919db...34e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

brownies, den skal jo være litt seig og klissete uansett ;) evt banankake, krydderkake, eller annen langpanne. frukt.

Anonymous poster hash: 806de...335
Skrevet

brownies, den skal jo være litt seig og klissete uansett ;) evt banankake, krydderkake, eller annen langpanne. frukt.

Anonymous poster hash: 806de...335

Krydderkake, ja kanskje :) ! (Jeg er allergisk mot sjokolade og må jo ha noe jeg kan ete, ellers hadde brownies vært fint :)

Jeg skal vel ikke lage så mye da, for alle lager litt og det er lille avdelingen og store avdelingen som har sommerfest sammen (BHG). Blir endel mennesker.

Skrevet

Formkake. Sitronkake er nydelig.

Skrevet

Brownie, sjokoladekake, eplekake, rabarbrakake, formkake, sitronkake, muffins uten smørkrem, boller, kanelboller (greit å steke de i muffinsformer, så blir de ikke klissete under) hvetekringle er hva jeg kommer på i farten som er greit å ta med.

Anonymous poster hash: 40ebc...186

Skrevet

Brownie, sjokoladekake, eplekake, rabarbrakake, formkake, sitronkake, muffins uten smørkrem, boller, kanelboller (greit å steke de i muffinsformer, så blir de ikke klissete under) hvetekringle er hva jeg kommer på i farten som er greit å ta med.

Anonymous poster hash: 40ebc...186

Det var lurt tips å steke kanelboller i muffinsformer :) Må vel være cupcakesformer da, ellers blir det mini-mini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...