Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Tips til hva jeg kan lage? Må tåle 20-30 plussgrader i 30-60 min Anonymous poster hash: 919db...34e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 brownies, den skal jo være litt seig og klissete uansett evt banankake, krydderkake, eller annen langpanne. frukt. Anonymous poster hash: 806de...335
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 brownies, den skal jo være litt seig og klissete uansett evt banankake, krydderkake, eller annen langpanne. frukt. Anonymous poster hash: 806de...335 Krydderkake, ja kanskje ! (Jeg er allergisk mot sjokolade og må jo ha noe jeg kan ete, ellers hadde brownies vært fint ) Jeg skal vel ikke lage så mye da, for alle lager litt og det er lille avdelingen og store avdelingen som har sommerfest sammen (BHG). Blir endel mennesker. Anonymous poster hash: 919db...34e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Brownie, sjokoladekake, eplekake, rabarbrakake, formkake, sitronkake, muffins uten smørkrem, boller, kanelboller (greit å steke de i muffinsformer, så blir de ikke klissete under) hvetekringle er hva jeg kommer på i farten som er greit å ta med. Anonymous poster hash: 40ebc...186
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Brownie, sjokoladekake, eplekake, rabarbrakake, formkake, sitronkake, muffins uten smørkrem, boller, kanelboller (greit å steke de i muffinsformer, så blir de ikke klissete under) hvetekringle er hva jeg kommer på i farten som er greit å ta med. Anonymous poster hash: 40ebc...186 Det var lurt tips å steke kanelboller i muffinsformer Må vel være cupcakesformer da, ellers blir det mini-mini Anonymous poster hash: 919db...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå