Gå til innhold

Sykemeldt og gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her som blir litt deprimert av å bare gå hjemme? Jeg er sykemeldt pga kvalme, lavt bt/blodtrykksfall og generell energiløshet. Jeg vet jeg ikke hadde klart jobb, men å være hjemme alene så mye over så lang tid tærer på psyken kjenner jeg. Kan ikke gå lange turer Osv da jeg fort får besvimelsesfølelse... Kvalmen gjør meg også veldig inaktiv... Hvordan holde motet oppe? Ikke termin før i slutten av august 😲

Anonymous poster hash: d8ce4...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, her fyller jeg dagene med:

Leser masse spennende bøker

Ordner litt i huset når formen tilsier det

Ringer og prater med venner og familie

Sover masse

Ber folk som har mulighet om å komme på besøk (jeg kan sitte litt og prate i noen få timer selv om jeg ikke kan så mye annet)

Spiller dataspill på dager jeg orker det

Hvis været tillater det kan jeg kose meg med å sitte/ ligge i hagen

Jeg skjønner det er vanskelig når du er så kvalm, men prøv å se om det er noe du kan glede deg over i hverdagen! Litt solskinn kan hjelpe på velvære og humør hvis du har en veranda eller hage, eller bare et åpent vindu! Kan du sette på fin musikk og nyte det mens du f.eks. koser deg med et varmt bad eller dusj?

Anonymous poster hash: 3c3fb...263

Skrevet

Jeg kjeder meg og! Blir så trøtt og tiltaksløs av å bare gå hjemme. Samtidig er det jo en grunn til at jeg er sykemeldt, så skal jo ta det med ro, så da utgår alle store prosjekter man burde gjøre..

Alle venninner og samboeren min er jo på jobb. Kan heller ikke ringe og snakke med de, siden de er opptatt.

Jeg gjør husarbeid, leser, ser tv og prøver å fylle dagene med ett eller annet, men som sagt så er ikke energien på topp heller.

Vet godt hvordan du har det. Hadde vi bodd i nærheten, så kunne vi jo ha kjedet oss sammen :)

Anonymous poster hash: aeb6b...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...