Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Har fått omgangssyke, og har ikke spist siden i går til lunsj. Har ikke kastet opp, men vridd meg i magesmerter og kvalme i natt. Har noe veldig viktig på jobb i dag, tror jeg skal greie å gjennomføre. Er det OK med tanke på smitte? (Vet det er omgangssyke, datteren min hadde det for noen dager siden) Anonymous poster hash: 5ea44...197
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Ikke dra, du smitter andre Anonymous poster hash: 8d56f...d3c
Lagertha Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Jeg håper du ikke dro på jobb og smittet andre 😕 det er lov til å være syk 😆
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Nei det er ikke ok. Anonymous poster hash: b6f17...dd3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Nei det er absolutt ikke ok! Jeg hadde blitt griseirritert om du hadde kommet på jobb og ikke var 24timer etter siste symptom engang... Anonymous poster hash: a6c40...e3e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Jeg skal gå mot strømmen og si at du kan gå om du føler du klarer det. Hold deg unna fellesområder og andre, ikke gå i kantina og gå hjem når du har gjort det du skal. Har gjort slik selv flere ganger og aldri smittet noen. Anonymous poster hash: f55b4...155
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 Jeg skal gå mot strømmen og si at du kan gå om du føler du klarer det. Hold deg unna fellesområder og andre, ikke gå i kantina og gå hjem når du har gjort det du skal. Har gjort slik selv flere ganger og aldri smittet noen. Anonymous poster hash: f55b4...155 Hvordan vet du at du aldri har smittet noen? Anonymous poster hash: 247c4...ca9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 Hvordan vet du at du aldri har smittet noen? Anonymous poster hash: 247c4...ca9 Fordi jeg har fem kollegaer og ingen har blitt syke etter jeg har vært på jobb slik. Jeg prater da med kollegaene mine. Anonymous poster hash: 7202c...7f9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 Fordi jeg har fem kollegaer og ingen har blitt syke etter jeg har vært på jobb slik. Jeg prater da med kollegaene mine. Anonymous poster hash: 7202c...7f9 Samme her. VI har egne kontor, så vi trenger ikke omgåes mer enn nødvendig. På toalettet er jeg selvsagt ekstra forsiktig, det er de også, og en flaske klorspray er uansett ALLTID tilgjengelig på toalett. Vi er sjelden syke hos oss. Men en gang nå og da er det omgangssyke eller influensa,- aldri har vi opplevd at to har vært syke så "samtidig" at det kan knytte til smitte oss mellom. Vi er voksne og vi snakker sammen. Vi tar hensyn til oss selv og andre,- samtidig som vi liker jobben vår og ikke er borte mer enn vi må Hadde det vært kundekontakt eller mye samarbeid mellom oss på jobben, hadde det vært litt annerledes, men omgangssyken er DRÅPEsmitte, så spytt eller avføring må komme i kontakt med slimhinner, helst i munnen, til den som er frisk... Anonymous poster hash: 43f98...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå