Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Jeg er 30år, har aldri blitt uplanlagt gravid. Har kun vært gravid én gang, da med vilje. Har gått på p-piller i mange, mange år, og hopper alltid over mensen slik at jeg bare har den annenhver måned, det har aldri vært noe problem.  Jeg har spiseforstyrrelser. Hadde en periode tidligere i år hvor jeg spiste ekstremt lite og trente mye- fikk likevel mensen som normalt. Har alltid fått det tiltross for mange perioder slik.  Har siste tiden knapt trent, og spist mer enn tidligere i år, men har likevel dager hvor jeg enten spiser lite eller kaster opp. Nå er jeg flere dager over, og har bare såvidt litt rosa på papiret når jeg tisser.  Er jeg blitt gravid på p-piller, eller IKM ettervirkninger av mat-og-treningsregimet jeg hadde tidligere i år?  Vet at dere ikke er min lege, og må jo bare få tatt en graviditetstest. Men hva tror dere?  Anonymous poster hash: 1057e...87d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Tror i allefall at du trenger hjelp uavhengig av graviditet eller ei.. Det kjøret kroppen din går igjennom er ikke bra. Men det vet du sikkert selv. Håper du får hjelp og at testen viser deg det svaret du vil ha Anonymous poster hash: b4193...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå