Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Hei. Har egentlig ville hatt et barn til i mange år, nå er jeg gravid. Men barnet er ikke ønsket fra faren. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 13936...3b4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Var i samme situasjon for snart 14 år siden. Min kjæreste ville jeg skulle ta abort. Men jeg ville ikke. Vi valgte å prøve å få forholdet til å fungere. Underveis i graviditeten merket jeg at han var ukomfortabel. Han spurte meg om vi kunne adoptere bort barnet. Barnet kom til verden. Vi var sammen. Han trakk seg unna barnet. Jeg så han ikke knyttet seg til babyen. Etter 3 mnd gikk vi fra hverandre. Har ikke hørt fra han siden. Nesten 3 år som alenemor traff jeg drømmemannen. Vi er gift. Han adopterte barnet mitt. Og vi har fått to til. Jeg satset på babyen min og angrer ikke. Anonymous poster hash: 68573...8ab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Har veldig lyst til det selv da det er ønsket fra min side, men veldig leit når det apselutt ikke er ønsket fra han :/ Anonymous poster hash: 13936...3b4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Har veldig lyst til det selv da det er ønsket fra min side, men veldig leit når det apselutt ikke er ønsket fra han :/ Anonymous poster hash: 13936...3b4 Det eneste jeg kan si er at jeg har aldri angret på barnet mitt. Det var tøft å være alenemor. Men absolutt verdt det. Anonymous poster hash: 68573...8ab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Å bli alenemor går helt fint. Kanskje endrer han mening underveis også! Anonymous poster hash: ee0f3...854
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Det eneste jeg kan si er at jeg har aldri angret på barnet mitt. Det var tøft å være alenemor. Men absolutt verdt det. Anonymous poster hash: 68573...8ab er redd han skal prøve tvinge meg til abort? Anonymous poster hash: 13936...3b4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Å bli alenemor går helt fint. Kanskje endrer han mening underveis også! Anonymous poster hash: ee0f3...854 Er alt alenemor til en på 7 år, har følt lenge jeg er klar for en ny. Men har ikke fått det til, traff en ny og det klaffet med en gang. Å da sier han at han ikke vil ha noe barn 😖 Anonymous poster hash: 13936...3b4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Hvis du ønsker barnet, så vet du hva valget blir. Anonymous poster hash: 5311e...938
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 er redd han skal prøve tvinge meg til abort? Anonymous poster hash: 13936...3b4 Ingen som kan tvinge deg til det. Det er du som bestemmer. Anonymous poster hash: 68573...8ab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 er redd han skal prøve tvinge meg til abort? Anonymous poster hash: 13936...3b4 Legene vil ikke utføre abort på deg om du ikke er sikker. Så da blir det vanskelig å tvinge deg. Dette går bra. Lykke til Anonymous poster hash: b8b1d...dde
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 Er alt alenemor til en på 7 år, har følt lenge jeg er klar for en ny. Men har ikke fått det til, traff en ny og det klaffet med en gang. Å da sier han at han ikke vil ha noe barn Anonymous poster hash: 13936...3b4 Hmm, dette høres noe forhastet ut.... Hatt uhell med vilje? Anonymous poster hash: c0af0...35d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 Er alt alenemor til en på 7 år, har følt lenge jeg er klar for en ny. Men har ikke fått det til, traff en ny og det klaffet med en gang. Å da sier han at han ikke vil ha noe barn Anonymous poster hash: 13936...3b4 Hvorfor ble du gravid med den ny mann med en gang når du allerede var alenemor? Like få tanker som første gang? Anonymous poster hash: 32952...315
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 Ble veldig feil formulert, var trett i går. Har ikke Altid vært alenemor for min første, første mann var utro gang på gang. Så reiste fra like etter fødsel. Var i sammen med en ny i ca 5 år, vi fikk ikke til å få barn. Så tenkte det kanskje var noe galt, glad for dette nå da han skiftet personlighet og var veldig sint.... Traff en ny for et år siden, og med at det klaffet med en gang mener jeg at det ikke skjedde på første ligg!!! Altså når man har prøvd i mange år, å det plutselig skjer så fort. Begynte foresten også på p-piller etter han i 5 år, så gikk på det nå. Så er ikke skjedd med vilje Anonymous poster hash: 13936...3b4
JessicaM50 Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Jeg beholdt tross barnefars ønske om å ta abort og det har jeg aldri angret på. Tvert i mot, jeg vet at jeg ikke hadde klart å leve godt med en abort. Det er din psykiske helse det går utover hvis du tar abort mot din vilje. Når det er sagt er det en grusom situasjon å sitte i. Her ville barnefar ha abort, og det var han mildt sagt tydelig på. Han ble hos meg, men jeg fikk ingen medfølelse eller i det minste et hyggelig blikk før jeg var 17 uker ut i svangerskapet. Da løsnet det, og sakte men sikkert aksepterte han situasjonen, begynte etter hvert å glede seg over babyen som var på vei, og ville være med på alt av jordmor kontroller og babyshopping. Vi er sammen enda, og dette er nå to år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå