Gå til innhold

Å finne en ny


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir mer glad for at jeg har mann som har vært fast seksualpartner de siste årene.

 

Ble helt uvel av å lese en tråd her om syfilis.

 

Det er jo egentlig litt av et sjansespill å ha sex med noen. Han kan jo si at han bare har hatt en partner, men hun kan jo for eksempel hatt sex med en annen mann som har hatt sex med 100 damer og gitt henne en haug med dritt som hun så smitter mannen med...

 

Skikkelig ekkelt å tenke på alle de man "indirekte" har hatt sex med opp gjennom livet....  

 

 

Fikk meg også til å tenke på en dokumentar jeg så fra USA. Aldersgruppen der flere og flere fikk AIDS var de eldre, for de trodde de ikke trengte beskytte seg for de var for gamle til å få barn og valgte å stole på at partnerne de fant var "rene". De helt unge er mer opptatt av å bruke beskyttelse...Vet ikke om det er slik her.

 


Anonymous poster hash: 05995...aea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble smittet av en kjønnssykdom, av en jeg hadde vært sammen med i 2 år. Han var utro. Så man er jo ikke sikker, bare fordi man er i fast forhold. Jeg har vel hatt sex med 20 forskjellige menn i mitt liv, og noen ONS. Og bare hatt kjønnssykdom den ene gangen. For med ONS, og i nytt forhold så er jeg jo veldig nøye med bruk av kondom.



Anonymous poster hash: 61570...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...