Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Kjenner jeg blir mer glad for at jeg har mann som har vært fast seksualpartner de siste årene. Ble helt uvel av å lese en tråd her om syfilis. Det er jo egentlig litt av et sjansespill å ha sex med noen. Han kan jo si at han bare har hatt en partner, men hun kan jo for eksempel hatt sex med en annen mann som har hatt sex med 100 damer og gitt henne en haug med dritt som hun så smitter mannen med... Skikkelig ekkelt å tenke på alle de man "indirekte" har hatt sex med opp gjennom livet.... Fikk meg også til å tenke på en dokumentar jeg så fra USA. Aldersgruppen der flere og flere fikk AIDS var de eldre, for de trodde de ikke trengte beskytte seg for de var for gamle til å få barn og valgte å stole på at partnerne de fant var "rene". De helt unge er mer opptatt av å bruke beskyttelse...Vet ikke om det er slik her. Anonymous poster hash: 05995...aea
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Jeg ble smittet av en kjønnssykdom, av en jeg hadde vært sammen med i 2 år. Han var utro. Så man er jo ikke sikker, bare fordi man er i fast forhold. Jeg har vel hatt sex med 20 forskjellige menn i mitt liv, og noen ONS. Og bare hatt kjønnssykdom den ene gangen. For med ONS, og i nytt forhold så er jeg jo veldig nøye med bruk av kondom. Anonymous poster hash: 61570...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå