Gå til innhold

Får du mye komplimenter fra mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som er dårlig på komplimenter.. Han sier aldri at jeg er pen, søt, fin kropp osv.. Savner det så innmari!!

Jeg får flust med komplimenter fra andre menn, så jeg tror faktisk ikke jeg ser så verst ut.. Men savner å høre det fra mannen..😟

Anonymous poster hash: 539a8...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men han sier ofte ting som «takk for at du strøk skjorta mi», «det er så digg å våkne til kaffe på senga» osv. Jeg vil heller bli satt pris på for det jeg gjør enn det jeg er.

Skrevet

Sier du det til han da? Skjønner at du savner det, i hvertfall hvis du har pyntet deg eller gjort en innsats på noen måte.

Min sier det titt og ofte, egentlig hver dag, men tror ikke på ham. Har da speil.

Skrevet

Veldig lite komplimenter.

Anonymous poster hash: f802a...178

Skrevet

Nei, men han sier ofte ting som «takk for at du strøk skjorta mi», «det er så digg å våkne til kaffe på senga» osv. Jeg vil heller bli satt pris på for det jeg gjør enn det jeg er.

Tja, viss han set pris for meg for den eg er så treng eg jo ikkje stryke skjorta hans eller gje han kaffi på senga for at han skal like meg. Min mann set pris på meg for den eg er og ikkje det eg gjer og det syns eg faktisk er veldig viktig. Og eg er ikkje nokon modell, langt derifra, og mannen gjer meg sjeldan kompliment for utsjånaden min, men eg veit at han set pris på den eg er. Personlegdommen min, eg gjer sjølvsagt min del i heimen, og eg gjer fine ting for han og, på same måten som han gjer det for meg.

Skrevet

Han sier at jeg er fin ganske ofte. Så sier han at jeg er flink når jeg lager mat, rydder, vasker, henger opp klesvask osv. Til og med når jeg ammer sier han at jeg er flink og at han er stolt av meg. :)

Anonymous poster hash: a7358...0de

Skrevet

Jeg spurte mannen; han svarte at JA det fikk jeg 😂😂👌🏻

Skrevet

Hver eneste dag, mange ganger til dagen 😊 Jeg er heldig!

Anonymous poster hash: f2452...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...