Gå til innhold

4-åring som aaaaldri sovner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 4 år som ikke evner å legge seg og sove.

Var en drøm å legge fram til hun ble ca 3 år. Var bare å legge henne, snakket eller sang litt med seg selv i 10-15 minutter, så var det stilt. Men på vårparten da hun ble 3 var det helt slutt på den slags. Hun tuller og maser, prater og bråker i omtrent 2 timer, og hver kveld etter 20:00 er et mareritt. Vi tenkte og holdt en knapp på at det var vår- og sommerværet som ødela alt, og venta litt på vinteren og mørke kvelder, men den kom og gikk uten at det hjalp. Vi har prøvd å legge henne tidligere, da støyer hun lenger, vi har prøvd å legge henne senere, men det tar uansett minst 1,5-2 timer før hun sovner.

Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: c5b73...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei på 4 år som ikke evner å legge seg og sove.

Var en drøm å legge fram til hun ble ca 3 år. Var bare å legge henne, snakket eller sang litt med seg selv i 10-15 minutter, så var det stilt. Men på vårparten da hun ble 3 var det helt slutt på den slags. Hun tuller og maser, prater og bråker i omtrent 2 timer, og hver kveld etter 20:00 er et mareritt. Vi tenkte og holdt en knapp på at det var vår- og sommerværet som ødela alt, og venta litt på vinteren og mørke kvelder, men den kom og gikk uten at det hjalp. Vi har prøvd å legge henne tidligere, da støyer hun lenger, vi har prøvd å legge henne senere, men det tar uansett minst 1,5-2 timer før hun sovner.

Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: c5b73...a22

Jeg har det helt likt med min 6 åring. Sovner rundt kl 22. Er til å bli gal av

Anonymous poster hash: e3dd9...19d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...