Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva det kommer av. Kanskje pga toalettpapir, jeg byttet nylig og den er litt hardere. Det er så vondt.

Hva hjelper?

Anonymous poster hash: 78270...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt tilbake! Og rumpesalve.

Skrevet

Samme som hos barn: Inotyol.

Skrevet

Bytt tilbake! Og rumpesalve.

Har gjort det.

Og brukte en krem istad, som man bruker på babyrumper men jeg blir så klissete av den :( Vil det gå over av seg selv?

Det svir når jeg dusjer. Huff!

Skrevet

Potetmel👍 Og sympati😁

Skrevet

Alt over, og sove uten truse. Eventuelt med ei laus bukse.

Skrevet

Potetmel er gull

Anonymous poster hash: 0a740...64e
Skrevet

Inytiol salve!

Anonymous poster hash: c556f...0d9

Skrevet

Det KAN være at du har fått sopp der?! Har hatt det selv, ikke særlig artig, men Canesten tok knekken på det!

Jeg gikk til legen til slutt, for jeg prøvde alt som kunne prøves..gikk uten truse, brukte "riktig" dopapir, smurte med inotyl, brukte potetmel..selvfølgelig ikke alt på en gang ;)

Legen sa at det kunne være sopp, at det er mye vanligere enn man tror og at man ikke trenger ha sopp foran selvom man har sopp bak. Allerede etter tre dager med smøring merket jeg stor forskjell!

Verdt et forsøk kanskje? :)

Anonymous poster hash: c5b7f...004

Skrevet

Babypudder eller potetmel, kan være bytte av toalettpapir, eller at en svetter der, har stramme rumpeballer osv

Anonymous poster hash: 82442...3e4

Skrevet

Har gjort det.

Og brukte en krem istad, som man bruker på babyrumper men jeg blir så klissete av den :( Vil det gå over av seg selv?

Det svir når jeg dusjer. Huff!

Tro det eller ei, men du blir vandt til klisset. Jeg har funnet ut at det føles faktisk mindre klissete ut om du bruker litt mer krem, da blir det mindre friksjon og mindre merkbart. 

Anonymous poster hash: afae6...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...