Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Noen som har boktips til en sliten student som er ferdig med pensumbøker for i år, og ønsker å lese annen litteratur? Jeg liker spesielt bøker om kolonitiden i India. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 5b399...be2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Langt unna det du øsnker, men jeg er akkurat ferdig med "jeg er pilgrim" og den var helt fantastisk bra. Spennende fra første til siste side! Anonymous poster hash: cb1e1...cec
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Elena Ferrantes bøker fra Napoli, Mi briljante venninne! Anonymous poster hash: 78e1f...102
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er pilegrim skal jeg lese litt senere ut på sommeren, den ser veldig spennende ut :-) Egentlig elseker jeg krim og trillere, men føler akkurat nå bare for noe lettlest"feelgood"-bøker. Takk for tips! HI Anonymous poster hash: 5b399...be2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Jeg leser Outlander bøkene til Diana Gabaldon nå. Liker de veldig godt. Anonymous poster hash: b27f9...95a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Den lange hvite skyens land. Første bok i en trilogi. Anbefales på det varmeste. I fjor sommer gikk Bringebærpiken på rundgang i gjengen her, absolutt alle likte den. Veldig fin sommerbok. Anonymous poster hash: 977ac...388
Iiiiik Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 "Østenfor solen", "Indias datter", "The golden son", "Et hav av valmuer", "Bak den vakre fasaden", "Den verden vi fant", "De hemmelige barna". Ikke alle er fra kolonitiden, men tror alle utspiller seg i India.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Tusen takk for alle forslag :-) Skal gå igjennom forslagene, så finner jeg helt sikkert noe av interesse :-) HI Anonymous poster hash: 5b399...be2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Har du lest Midnattsrosen? Den likte jeg veldig godt. Anonymous poster hash: 977ac...388
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er pilegrim skal jeg lese litt senere ut på sommeren, den ser veldig spennende ut :-) Egentlig elseker jeg krim og trillere, men føler akkurat nå bare for noe lettlest"feelgood"-bøker. Takk for tips! HI Anonymous poster hash: 5b399...be2 Jeg er pilgrim er en god bok. Shantaram er en av mine favoritter. Balansekunst er en god bok fra India, men desverre ingen "feelgood" bok.. Anonymous poster hash: d4cb1...5a4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Kunsten å høre hjerteslag er veldig fin. Ikke india, men Burma! Anonymous poster hash: 27767...1dc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Kunsten å høre hjerteslag er veldig fin. Ikke india, men Burma! Anonymous poster hash: 27767...1dc Historien er jo fin, men det bør opplyses om at du må ha sansen for overnaturlige ting om du virkelig skal like denne boka. Jeg fikk litt hetta av alle de "malende" beskrivelsene av lyder. Å høre hjerteslagene til en fugleunge som ikke er klekket ut enda i et rede høyt oppe i treet man sitter under, til edderkoppen som går over taket osv blir litt vel søkt for meg altså Anonymous poster hash: 977ac...388
Iiiiik Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 "Teplantasjens datter" er fra Sri Lanka tror jeg, men også en bok i den gata jeg tror du er ute etter. Har nok noen pakistanske og iranske å by på også hvis du er interessert.
Gjest Muji81 Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 The White Tiger. Ikke fra kolonitiden, men veldig morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå