Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Jeg bruker Telfast tablett og Livostin øyedråper og nesespray, men klør meg forderva i øynene. Noen som kan tipse om noe som hjelper? Akupunktur? Andre midler? (Prøvde tre å med allergivaksinering, men det hjalp ikke noe.... Anonymous poster hash: 6f192...bc7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 jeg tar kestine og loratadin. god effekt. har faktisk prøvd healing (ja tro det eller ei) om det var placebo effekt eller ei, så var jeg hvertfall kvitt det i 5år og jeg er så ille rammet at øynene forsvinner inni hodet på meg. Anonymous poster hash: ddbcb...58e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 cetrizin er det eneste som funker på meg. Anonymous poster hash: b6cad...7d1
the amazing spidermamma Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Aerus er den eneste medisinen som funker for meg. Men jeg tok akupunktur og var bra i 10 år, så det er verdt å prøve. Jeg er virkelig ikke særlig tilhenger av alternativ medisin, men dette funket på meg. Nå har jeg begynt å reagere igjen, men er ikke så veldig plaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå