Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Vurderer å kjøpe et fryseskap som tar ca 360 liter. Er det noen som har et så stort skap? Har dere god bruk for det? Jeg liker å lage store porsjoner middag slik at vi har sunn og god mat tilgjengelig på travle dager, og handler ofte i Sverige, men jeg lurer på om det blir "tullete" med et så stort skap? Er dere som har det fornøyd? Dere som har mindre, er dere fornøyde? Erfaringer tas i mot med stor takk :-) Anonymous poster hash: e3364...aee
gresskar Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Blir aldri nok plass i fryseren mener jeg iallefall😊 har fryseskap,vet ikke hvor stort det er, men det er bestandig fullt 😁
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Må det være et fryseskap da? Er jo mye mer plass i en stor, toppmatet fryser. Billigere er det også. Men altså, bor man i en leilighet uten bodplass til fryser, og må oppbevare både kjøl og frys på kjøkkenet, da ville jeg hatt et stort fryseskap eller side by side. Anonymous poster hash: bad18...950
Rosepus™ Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Veldig oversiktlig, om man ikke er nazi og klarer å holde orden i en dypfryser... Og tar mye mindre gulvplass. Om fryseren ryker her, så kommer jeg til å kjøpe to svære fryseskap istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå