Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Læreren til datteren min som går i 5 klasse skal dessverre slutte. Han er virkelig helt super og har strukket seg veldig langt for at jenta vår skal ha det bra. (Hun har hatt utfordringer det siste året) Vi ønsker å gi han en hilsen og oppmerksomhet i tillegg til det som gis fra klassen for å vise at vi har satt pris på det han har gjort for oss. Men hva? Mann på ca 40 år? Anonymous poster hash: aafa9...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå