Gå til innhold

Infernalsk kløe!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å gikk en tur på ca en time i dag. Fikk etterhvert EKSTREM kløe på rumpa og lår,og klødde sefølgelig.. Men det ble nesten bare verre når jeg klødde med og kløen ble nesten vond og uutholdelig. Nå når jeg skulle skifte ser jeg at jeg har fått blodutredelser (masse blå og røde prikker) der jeg har klødd meg på låret. Jeg klødde virkelig ikke så hardt. Er dette normalt? Hva kommer det av? Skikkelig ubehagelig..

Anonymous poster hash: 2d264...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet hva det kan være?? 😣

Skrevet

Kan være at du pga. varmen reagerer på f.eks. vaskemidlet du har vasket klærne i - selv om du ikke har reagert på det tidligere.

Anonymous poster hash: 16ca2...9af
Skrevet

Er du gravid?

Anonymous poster hash: c6dde...4ec

Skrevet

Elveblest.

Anonymous poster hash: 7ecd8...5ad

Skrevet

Ikke gravid nei. Ligner ikke elveblest,ble mest som noen slags lange "blåmerker".

Skrevet

Skrevet

Så store...

post-42-898299_thumb.jpg

Skrevet

Her og.

post-42-1520467_thumb.jpg

Skrevet

Det der er striper etter at du har klødd deg. Jeg har ganske sensitiv hud og får også slike. Jeg kan også begynne å klø nesten uten grunn. Jeg vet ikke hvorfor, har alltid vært slik. Litt atopisk hud som reagerer helt merkelig av og til. Kanskje du ble varm og klam, et slags varmeutslett.? Bare smør på noe mild fuktighetskrem, så har det nok gitt seg til i morgen.

Skrevet

Glemte å si at jeg også kan begynne å klø slik om huden har vært kald/ klam og jeg kommer inn i varmen igjen. Kan klø slik at jeg har lyst å klø huden av. Men det gir seg og jeg vet ikke grunnen. Har aldri tenkt over det før.

Skrevet

Gikk du med skjørt/kjole? Kan det være et slags varmeutslett fordi lårene gnisser mot hverandre?

Anonymous poster hash: c6dde...4ec

Skrevet

Stripene kommer bare av at du har klødd deg hardt.

Jeg klør også som besatt noen ganger når jeg går tur. Spes på lår og rompe. Har fått forklart at det er blodsirkulasjonen. Blodårene utvider seg når du blir varm. Skjer det kjapt, kan det rett og slett være ubehagelig.

Noen ganger er det tortur å gå tur. Spes om vinteren og ved kaldt vær.

Anonymous poster hash: 89479...add

Skrevet

Jeg får sånn når jeg jogger ute, de første gangene jeg jogger, når det er lengesiden jeg har jogget.mhar det sånn 5-6 joggeturer, også blir jeg kurert.

Anonymous poster hash: e4369...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...