Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Det er faen hakke meg hjort overalt, dem kommer i flokker på 10-12 stykker og dem eter ned hele den jævla hagan min!Dem har finklipt alle blomstene mine på pyntesykkelen min som står 4 meter!! unna verandaen, alle rosene mine er snauklipt og beddene mine har faen hakke meg daua ut etter at hjorten står der og brunster. blodmel og salmiakk driter dem i, men løvetanna, ja den får stå i fri blomstring! Lå i skjul bakom tujahekken min i går da dem kom, og slo alt jeg makta på frisbeen og kauka så naboen ringte og lurte på om alt var vel, da dem hadde stilt seg til for å gå løs på plommetreet, jeg kauka og byksa fram fra tujan så tujan rista og jeg sjøl skvatt! Men dem? dem bare glodde på meg og åt videre! JEG GIR OPP Å HA ET FRODIG TUN OG FIN HAGE! Hjorten var fin de første sommerne vi bodde her, nå er dem bare skabbete skadedyr på fire lange bein og med et tomt overlegent blikk:-/ jeg hater dem. "stikker til køben!" Anonymous poster hash: 6ce88...63f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Du har min medfølelse. Her er det rådyrene vi sliter med. Anonymous poster hash: 49f87...503
Tipptopp Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 De holder seg unna løvetannen da de ikke liker gule blomster. Du får anlegge en gul hage 😂 Uff, føler med deg. Men hva med å få mannen til å tisse i hagen? Skal vist funke😂
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 De holder seg unna løvetannen da de ikke liker gule blomster. Du får anlegge en gul hage 😂 Uff, føler med deg. Men hva med å få mannen til å tisse i hagen? Skal vist funke😂 Bedre med hundepiss... Og det funker. Anonymous poster hash: 76c0f...ad6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Så frustrerende! Prøvd grytelokk..? Må kanskje gjerde rundt trærne? Eventuelt gjerde inn hele hagen? Anonymous poster hash: 7fa7e...ce0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Vi har gjerde rundt hele tomta pga hester, men dem hopper elegant over dem, alle som en! daaaaaamnit! Grytelokk?? Hund har jeg ikke og mannen får stor oppgave om han skal gjøre nytten! Er et stort område... :-( HI Anonymous poster hash: 6ce88...63f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Så frustrerende! Prøvd grytelokk..? Må kanskje gjerde rundt trærne? Eventuelt gjerde inn hele hagen? Anonymous poster hash: 7fa7e...ce0 For å hode hjort ute må man ha et vidtgående som er så høyt at det krever spessielt søknad til kommunen for å få sette det opp. Anonymous poster hash: 49f87...503
Allecra Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 For å hode hjort ute må man ha et vidtgående som er så høyt at det krever spessielt søknad til kommunen for å få sette det opp. Anonymous poster hash: 49f87...503
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 For å hode hjort ute må man ha et vidtgående som er så høyt at det krever spessielt søknad til kommunen for å få sette det opp. Anonymous poster hash: 49f87...503 Ok. Men kanskje man skulle vurdert å søke om det? Anonymous poster hash: 7fa7e...ce0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Ok. Men kanskje man skulle vurdert å søke om det? Anonymous poster hash: 7fa7e...ce0 Er hjerteproblemet så ille at du vil leve inni en festning? Anonymous poster hash: 76c0f...ad6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Er hjerteproblemet så ille at du vil leve inni en festning? Anonymous poster hash: 76c0f...ad6 Damn you autocorret på mobilen! HJORTEPROBLEMET Anonymous poster hash: 76c0f...ad6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Jeg kan komme i september og jakte på dem.. Anonymous poster hash: 5a8d7...bb7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Forstår at du blir frustrert - men takk likevel for dagens latter Ulvelukt på boks? Hundepiss på sprayflaske? Betale naboenes sønner for å skvette rundt? La mannen be inn på skvettelag.... godt med øl så fikser nok kompisgjengen det! Anonymous poster hash: b36c0...f4f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 Haha, hvor mange tør å innrømme at de gikk inn på tråden for å kommentere at det heter "gjort" og ikke "hjort" før de leste innlegget? Anonymous poster hash: f4314...040
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 Haha, hvor mange tør å innrømme at de gikk inn på tråden for å kommentere at det heter "gjort" og ikke "hjort" før de leste innlegget? Anonymous poster hash: f4314...040 Jeg hadde ikke tenkt å kommentere på det, men jeg trodde det var en skrivefeil, ja! ;P Anonymous poster hash: 7fa7e...ce0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 Blodmel i blomsterbedene. Funker mot rådyr, i alle fall. Anonymous poster hash: 454f4...c71
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 En frisør jeg gikk hos fortalte hun ha avklipt hår til en venninne som hang det i trærne i strømpebukser for at rådyrene ikke skulle komme, kanskje det hjelper mot hjort også? Og jeg trodde det var nok et tulleinnlegg med tusen skrivefeil☺ Anonymous poster hash: e64d6...7cc
<3 mine søte små<3 Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 Heng opp såpestykker. Eller lån en hund til å markere.
Morken Skrevet 6. juni 2016 #19 Skrevet 6. juni 2016 Hjertelig takk for dagens latter!!! Håper du får hjort noe med dem...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #20 Skrevet 6. juni 2016 Tenk å få se så mange ville dyr på nært hold hver eneste dag. Fantastisk! Kan du ikke ta et bilde, så vi får se? Anonymous poster hash: 72f7b...588
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #21 Skrevet 6. juni 2016 Det er faen hakke meg hjort overalt, dem kommer i flokker på 10-12 stykker og dem eter ned hele den jævla hagan min! Dem har finklipt alle blomstene mine på pyntesykkelen min som står 4 meter!! unna verandaen, alle rosene mine er snauklipt og beddene mine har faen hakke meg daua ut etter at hjorten står der og brunster. blodmel og salmiakk driter dem i, men løvetanna, ja den får stå i fri blomstring! Lå i skjul bakom tujahekken min i går da dem kom, og slo alt jeg makta på frisbeen og kauka så naboen ringte og lurte på om alt var vel, da dem hadde stilt seg til for å gå løs på plommetreet, jeg kauka og byksa fram fra tujan så tujan rista og jeg sjøl skvatt! Men dem? dem bare glodde på meg og åt videre! JEG GIR OPP Å HA ET FRODIG TUN OG FIN HAGE! Hjorten var fin de første sommerne vi bodde her, nå er dem bare skabbete skadedyr på fire lange bein og med et tomt overlegent blikk:-/ jeg hater dem. "stikker til køben!" Anonymous poster hash: 6ce88...63f Har full forståelse for din frustrasjon, ingen gode tips å komme med, men takker for latteren 😊 Anonymous poster hash: 15ab6...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå