Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Har vært mye til lege og røntgen i år, kan jeg bruke frikort da? Og kan jeg skaffe meg det og føre på ting jeg alt har vært på? Anonymous poster hash: bfaaa...4f2
Miss Chocolate Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Frikort kommer automatisk. Så du trenger ikke "skaffe deg det", du får det i posten.
Vonfull Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Når du har passert 2185 kr i egenandel i løpet av 2016 får du tilsendt frikort frå HELFO.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Alt du betaler hos lege, sykehus, legemidler på blå resept osv blir registrert automatisk. Når du kommer over egenandelsgrensen får du tilsendt frikort i posten Du kan lese om det her, du kan også logge inn her og se hva som er registrert på deg (husk at det kan ta noen dager fra du er hos lege til det blir registrert) https://helsenorge.no/betaling-for-helsetjenester/frikort-for-helsetjenester Anonymous poster hash: c4570...4f2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Supert! Takk for kjappe informative svar Anonymous poster hash: bfaaa...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå