Gå til innhold

Solkrem til ansikt..hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får lett kviser/allergisk utslett. Tåler ikke aloe vera, vet jeg. 

Av serien til body shop tåler jeg Vitamin e- serien :) Ingen av de andre. 

Noen som har veldig sensitiv og tørr hud, som kan anbefale meg solkrem til ansikt? 

Anonymous poster hash: e1f17...36c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :) :) SKal prøve den.

Skrevet

Jeg bruker Exuviance.

Anonymous poster hash: 98cb7...c78

Skrevet

Eneste jeg har funnet som jeg tåler så langt er L'Oreal BB Cream som jeg bruker utenom sommeren (SF 12), og Estée Lauder Day Wear BB Cream SF 35 (tror den også kommer i SF 50) på sommeren, så langt har jeg ikke funnet en ren solkrem jeg tåler.  Kan ellers anbefale dagkremen fra Spotless (apoteket) hvis du reagerer på de fleste kremer, en av de få jeg ikke får kviser av, liker ansiktsvasken (uten skrubb) og toneren også. 

Skrevet

Eneste jeg har funnet som jeg tåler så langt er L'Oreal BB Cream som jeg bruker utenom sommeren (SF 12), og Estée Lauder Day Wear BB Cream SF 35 (tror den også kommer i SF 50) på sommeren, så langt har jeg ikke funnet en ren solkrem jeg tåler.  Kan ellers anbefale dagkremen fra Spotless (apoteket) hvis du reagerer på de fleste kremer, en av de få jeg ikke får kviser av, liker ansiktsvasken (uten skrubb) og toneren også. 

Selger de den estee lauder på apotek?

Skrevet

Estée Lauder selges i vanlig parfymeri og på nett. Jeg har kjøpt i USA, litt dyrt her i Norge. Bare Minerals pudder har forresten også solfaktor. Det hender jeg bruker BM Mineral Veil over BB fra L'Oreal. Liker egentlig den kremen best fordi den er så lett, men den har litt lav faktor midt på sommeren. Har endelig blitt så gammel at huden for det meste ikke trenger de veldig dekkende underlagskremene lenger, må bare ha noe som jevner ut fargen litt  :danse:  

Skrevet

Syns cliniderm light and matifying sun face gel cream er veldig bra. Jeg reagerer som regel på solkrem med kviser eller nupper, men har hittil ikke reagert på denne 😊

Anonymous poster hash: e14b1...29e

Skrevet

jeg bruker dermalogica, så får huden pleie i tilegg. her kan du finne en krem til din ansiktshud med sfp. aldri hatt penere hud.

Anonymous poster hash: 916b9...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...