Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Jeg får lett kviser/allergisk utslett. Tåler ikke aloe vera, vet jeg. Av serien til body shop tåler jeg Vitamin e- serien Ingen av de andre. Noen som har veldig sensitiv og tørr hud, som kan anbefale meg solkrem til ansikt? Anonymous poster hash: e1f17...36c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg sliter med det samme. Bruker denne som jeg synes er behagelig og god: https://www.apotek1.no/produkter/cliniderm-solkrem-for-ansikt-spf-30-50ml-864635p Anonymous poster hash: 70823...6fe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Tusen takk :) SKal prøve den. Anonymous poster hash: e1f17...36c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Jeg bruker Exuviance. Anonymous poster hash: 98cb7...c78
Leeloo76 Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Eneste jeg har funnet som jeg tåler så langt er L'Oreal BB Cream som jeg bruker utenom sommeren (SF 12), og Estée Lauder Day Wear BB Cream SF 35 (tror den også kommer i SF 50) på sommeren, så langt har jeg ikke funnet en ren solkrem jeg tåler. Kan ellers anbefale dagkremen fra Spotless (apoteket) hvis du reagerer på de fleste kremer, en av de få jeg ikke får kviser av, liker ansiktsvasken (uten skrubb) og toneren også.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Eneste jeg har funnet som jeg tåler så langt er L'Oreal BB Cream som jeg bruker utenom sommeren (SF 12), og Estée Lauder Day Wear BB Cream SF 35 (tror den også kommer i SF 50) på sommeren, så langt har jeg ikke funnet en ren solkrem jeg tåler. Kan ellers anbefale dagkremen fra Spotless (apoteket) hvis du reagerer på de fleste kremer, en av de få jeg ikke får kviser av, liker ansiktsvasken (uten skrubb) og toneren også. Selger de den estee lauder på apotek? Anonymous poster hash: e1f17...36c
Leeloo76 Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Estée Lauder selges i vanlig parfymeri og på nett. Jeg har kjøpt i USA, litt dyrt her i Norge. Bare Minerals pudder har forresten også solfaktor. Det hender jeg bruker BM Mineral Veil over BB fra L'Oreal. Liker egentlig den kremen best fordi den er så lett, men den har litt lav faktor midt på sommeren. Har endelig blitt så gammel at huden for det meste ikke trenger de veldig dekkende underlagskremene lenger, må bare ha noe som jevner ut fargen litt
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Syns cliniderm light and matifying sun face gel cream er veldig bra. Jeg reagerer som regel på solkrem med kviser eller nupper, men har hittil ikke reagert på denne 😊 Anonymous poster hash: e14b1...29e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 jeg bruker dermalogica, så får huden pleie i tilegg. her kan du finne en krem til din ansiktshud med sfp. aldri hatt penere hud. Anonymous poster hash: 916b9...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå