Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Er 157 cm og veier 62.6. Håper å komme ned til 55, men er en del jobb. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 8b14e...750
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 VIRKELIG? Stor er du når du har bikka 100 kg! Anonymous poster hash: cb957...76f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Høyde og vekt sier lite om størrelsen din.. Jeg er høyere enn deg, og veier 53kg - må ned 2-3kg for å være helt fornøyd. Men kropper er så forskjellig- du kan være både tynn og chubby med den vekten. Anonymous poster hash: 2eba8...582
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Bmi-messig ligger du akkurat på grensen til overvektig. Jeg har flere venninner som er 158-162 cm høye, og de veier 57-63 kg. De regnes alle som slanke. De som veier "mest" av dem er veldig godt trente, så de er både slanke og faste i fisken. Er du lite trent har du sikkert høyere fettprosent enn det de har. Men hva andre synes om deg spiller ikke så stor rolle Finn en sunn vekt og fokuser på helse mer enn utseendet Anonymous poster hash: 8cd97...44f
Fandens Oldemor Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Jeg tror ikke at det er så lurt å spørre om det her, for da får man som regel mange svar fra folk som er lettere og likevel må ned noen kg for å være fornøyde. Eller fra folk som har veid 62.6 en gang i livet, men da var de så feite. Jeg tenker at hvis du i det hele tatt må spørre, så kan du ikke være særlig stor. Kan egentlig ikke se for meg at 62 kg er for mye på noen som helst, heller.
Berta_78 Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 En kvinne på 157 er ikke stor. Om du ser tykk eller tynn ut, vet vi ikke ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Er 157 cm og veier 62.6. Håper å komme ned til 55, men er en del jobb. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 8b14e...750 Tror vi må se bilde av deg for å bedømme det, gitt😳 Anonymous poster hash: 1fe92...ebb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Helt umulig å vite. Stor er du jo ikke, men om du har eplefasong og er helt utrent ser du nok litt "frodig" ut, har du timeglassfasong og mye musker ser du antagelig slank ut. Kroppsfasong og fettprosent avgjør om du ser slank, normal eller chubby ut. Anonymous poster hash: 62d0f...66c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er like høy og veier 10 kg mer. Jeg er stor, hadde jeg hatt din vekt hadde jeg vært mer fornøyd. Kiloene sitter godt på. 50-55 kg er drømmen. Anonymous poster hash: db699...a0f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Umulig å vite med sikkerhet. Men du ser vel i speilet om du er chubby? Jeg er tre centimeter høyere enn deg, og jeg veide 60 kg etter endt svangerskap og følte meg uvel og var nok litt chubby. Jeg er liten og spe, og derfor må jeg ned på 49 kg før jeg ser fin ut. Dette er forskjellig fra person til person men jeg har ingen tro på at du er stor. Anonymous poster hash: cab53...640
megmegmeg Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Det høres ut som at du er litt chubby... Men stor? Absolutt ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Litt rund sikkert. Anonymous poster hash: a770e...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå