Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 jeg tenker på sånn skinke (gjerne kalt sommerskinke) som man kjøper hel og ferdig kokt.. kan den fryses? Anonymous poster hash: 6d74e...2d7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Går veldig greit å fryse skinke. Selv fryser jeg det meste. Eneste som ikke har klart opptining til nå er isbergsalat. Anonymous poster hash: be14c...29d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Alt kan fryses bortsett fra agurk. Anonymous poster hash: 174db...bc4
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Går veldig greit å fryse skinke. Selv fryser jeg det meste. Eneste som ikke har klart opptining til nå er isbergsalat. Anonymous poster hash: be14c...29d Agurk og tomater er heller ikke noen høydare..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Agurk og tomater er heller ikke noen høydare.. Agurk visste jeg jo egentlig. Tomat forsvinner med en gang i huset her så har ikke trengt å prøve å redde dem. Men kan tenke meg at den blir en smule trist og kanskje litt som tint agurk. Anonymous poster hash: be14c...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå