Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg møtte en mann i høst som jeg fikk god kontakt med. Vi tok ting rolig, så hoppet ikke til køys før vi begge var trygge på hverandre og klar for ett steg videre (nesten 2 mnd). Det ble aldri noe seriøst utav dette, men vi møttes jevnlig og holdt kontakten frem til like over jul. Etter det kutta jeg kontakten, og har ikke hørt stort fra han siden. Men nå, plutselig flere mnd senere sender han meg ei mld og inviterer meg på besøk en dag. Kan det være at han er interessert, er det fordi han ønsker ett ligg eller bare for å holde kontakt? Har ikke hørt noe fra han siden invitasjonen... Har tenkt en del på det i ettertid, ang hvorfor han vil møte meg igjen. For det gjør han vel siden han spørr? Anonymous poster hash: 12107...1e1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Dette er jo umulig å svare på for alle andre enn han. Han kan ha prøvd seg på andre, ikke fått napp og vil ha deg tilbake? Han kan være ute etter sex, og bare det? Han kan ha tenkt litt, og kommet fram til at du var så alright at han vil fortsette å møte deg? Han kjeder seg og savner å henge med deg? Han vil fortsette som venn? Han vil prøve å starte noe seriøst med deg? Han har invitert deg for å fortelle at han er homo? Han har akkurat fått vite at han skal bli pappa og trenger å ha noen å snakke med? Han skal flytte til Catar og bil se deg før ham drar. Han skal bli munk i Tibet å vil si hade? Han skal gifte seg og vil at du skal være brudepike? Han er gift og har invitert deg for å fortelle det? Han har klamydia og må tilstå? Han skal bli løvetemmer på sirkus og vil ha deg med rundt i verden? Han trenger en nyre og vet at du vil gi en? Han skal fortelle at ham egentlig er dame? Han har invitert deg for at du skal lære å forstå han? Han er egentlig prinsen av krabisakari og trenger en prinsesse? Hi, det kan være tusen grunner... skal jeg fortsette? Anonymous poster hash: 0f241...f6a
Hønemor30 Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Dette er jo umulig å svare på for alle andre enn han. Han kan ha prøvd seg på andre, ikke fått napp og vil ha deg tilbake? Han kan være ute etter sex, og bare det? Han kan ha tenkt litt, og kommet fram til at du var så alright at han vil fortsette å møte deg? Han kjeder seg og savner å henge med deg? Han vil fortsette som venn? Han vil prøve å starte noe seriøst med deg? Han har invitert deg for å fortelle at han er homo? Han har akkurat fått vite at han skal bli pappa og trenger å ha noen å snakke med? Han skal flytte til Catar og bil se deg før ham drar. Han skal bli munk i Tibet å vil si hade? Han skal gifte seg og vil at du skal være brudepike? Han er gift og har invitert deg for å fortelle det? Han har klamydia og må tilstå? Han skal bli løvetemmer på sirkus og vil ha deg med rundt i verden? Han trenger en nyre og vet at du vil gi en? Han skal fortelle at ham egentlig er dame? Han har invitert deg for at du skal lære å forstå han? Han er egentlig prinsen av krabisakari og trenger en prinsesse? Hi, det kan være tusen grunner... skal jeg fortsette? Anonymous poster hash: 0f241...f6a Hehehe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Han vil ha et ligg, garantert. Anonymous poster hash: 1183b...4fd
Ylva og Mathilde Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 (endret) Han vil pule og kom på at du lot ham få det. Endret 6. juni 2016 av Ylva og Mathilde
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Som en ganske morsomt fikk frem over - det kan være mange grunner til at han tar kontakt igjen. Min erfaring er at menn som er virkelig interessert, de gjør det ganske klart. Når var det han kontaktet deg og inviterte deg over en dag? Og hva svarte du på invitasjonen? Om du svarte du kan komme til ham en dag og han ikke har fulgt opp, da tenker jeg at han bruker deg som en backup og trolig bare er ute etter sex. Samme om han sendte meldingen på natten og spesielt om det i tillegg var helg. Men hva ønsker du? Anonymous poster hash: 1f667...258
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Om jeg er rastløs eller akkurat har blitt dumpa/avvist har jeg en tendens til å sende mld til gamle flørter, for bekreftelse tror jeg... Har sluttet med dette etter at jeg klarte å se mønsteret. Men mulig han føler seg litt ensom og kom på at du tross alt var en søt jente? Men helt ærlig er det vel en grunn til at det aldri ble dere? Anonymous poster hash: 0d020...7d3
Fandens Oldemor Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Jeg holder en knapp på at han nettopp har avsluttet noe med noen andre/ikke fått dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå