Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg ha slik eddik i marengsbunnen??jeg har leita i flere butikker uten å finne det..er vell hvitvinseddik? (Kom gjerne med din oppskrift😁)....-pavlova virgin-

Anonymous poster hash: 5e877...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eddik gjør den seig. Og det finner du feks på kiwi. Tror de fleste butikker har det. Står sammen med olivenolje vanligvis.

Skrevet

Jeg vet ikke om du må det, men alle litt større matbutikker har hvitvinseddik. Meny og Coop mega for eks. Jeg kjøper det stadig vekk fordi det er godt i supper og sauser også.

Skrevet

Hum vi har bunnpris og prix her...har ikke sett det der...tro om jeg tør å prøve uten

Skrevet

Hum vi har bunnpris og prix her...har ikke sett det der...tro om jeg tør å prøve uten

Har i alle fall kjøpt det på kiwi.

Skrevet

Du kan bruke vanlig eddik. Det har de over alt.

Skrevet

Jeg har ikke brukt eddik. Blir akkurat slik den skal være :-)

Anonymous poster hash: 5da28...cff

Skrevet

Det selger de på alle dagligvarer.

Og har du ikke, så baker du uten.

Anonymous poster hash: 950ff...572

Skrevet

Takk🙏🏻🙏🏻

Skrevet

Jeg bruker 4 Eggehvitter, 2 dl sukker (piskes stivt). Bland i 2 ts potetmel og 1 ts vaniljesukker.

Skrevet

Jeg bruker 5 eggehviter, 2 dl sukker og 1/4ts salt! Får sykt mye skryt av den, for den blir alltid passelig seig og fluffy inni 😁👍🏻

Skrevet

Jeg har ikke brukt eddik. Blir akkurat slik den skal være :-)Anonymous poster hash: 5da28...cff

Bruker heller aldri eddik, står ingenting i min oppskrift om at det skal være eddik i bunnen...

Blir seig å fin den, bare du lar vær å tørke den for lenge i ovnen..

Anonymous poster hash: 4a741...2e2

Skrevet

Kan bruke vanlig eddik men jeg liker bringebær eddik best i den.Om man ikke har gjør man som de andre skriver og baker uten! 😊

Skrevet

Bruke alltid vanlig (7%?) eddik. Glemte det en gang. Jeg kjente det, de andre ikke. Så det går nok fint uten 😊

Anonymous poster hash: 704fd...86b

Skrevet

Syren er vel det du er på jakt etter, så sitron er vel ok? Men hvitvinseddik er veldig vanlig i handelen, altså😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...