Gå til innhold

Av og til sier jeg så dumme ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at alle gjør det, men av og til lever liksom munnen sitt eget liv og sier rare ting som jeg angrer på etterpå. Sukk.

Anonymous poster hash: 871da...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, er ekspert på det. Skulle vært en premie, da hadde jeg hatt 1. plass.

Hver gang jeg er i sosiale settinger ender jeg med å si en masse feil. Det bare faller ut av munnen min, også blir jeg ståene alene. Ingen som gidder å snakke med meg, mens jeg står å grubler over hvor teit det går alt å bli. 😡

Skrevet

Haha.. Jeg og

Og jeg gjør det alltid verre når jeg prøver å rette opp..

Anonymous poster hash: fd5bb...563

Skrevet

Tragisk samtale sist uke:

Mammaen til en i klassen:

Så brun du er blitt

Meg: du og

Henne: heheh (hun er fra sri Lanka)

Her burde jeg holdt kjeft

Men det gjør jeg ikke for jeg er en idiot, og hører mer selv si:

Altså du er ikke svart liksom.. ASA. Jeg mener ikke neger-brun, ehh du er jo alltid brun men ikke svart, assa, ikke at det er noe galt i det, det er ikke noe vondt ment, øøø, du er jo alltid brun men nå er du MYE brunere, nesten someeeh

Heldigvis lo hun. Jeg følte meg som en idiot. Og jeg er ikke rasist og jeg bruker ille ordet neger!! Herregud

Skrevet

Vi er ikke alene jenter! :)

Ole Brum med fler hehe..

Han sier "Det var klokt når det var i hodet mitt, men så skjedde det noe på vei ut" ;)

Anonymous poster hash: cedf3...2c5

Skrevet

Så brun du er blitt

Altså du er ikke svart liksom.. ASA. Jeg mener ikke neger-brun, ehh du er jo alltid brun men ikke svart, assa, ikke at det er noe galt i det, det er ikke noe vondt ment, øøø, du er jo alltid brun men nå er du MYE brunere, nesten someeeh

Heldigvis lo hun. Jeg følte meg som en idiot. Og jeg er ikke rasist og jeg bruker ille ordet neger!! Herregud

😂😂😂 kjente jeg ble svett på dine vegne her 😂😂😂

Skrevet

Så brun du er blitt

Heldigvis lo hun. Jeg følte meg som en idiot. Og jeg er ikke rasist og jeg bruker ille ordet neger!! Herregud Anonymous poster hash: fd5bb...563

haha, huff, stakkar deg :)

Anonymous poster hash: b0a80...948

Skrevet

😂😂😂 kjente jeg ble svett på dine vegne her 😂😂😂

Hha.. Ja. Jeg har omvendt variant også

Kollega kommer gående med høy splitt

Meg: utrolig kule hvite strømpebukser du har!

Kollega: eh.. Jeg har ikke på meg strømpebukse

Meg: å, Hehe, ja ene datteren min blir heller aldri brun, hun blir bare sånn kokt hummer, hehehehehehehehehhehhehehehehehehehehehheheheheheheheeh det gjelder forsåvidt meg også, men du , det ee mye fint i selvbruning

Kollega: 😳😳😳😳😳😳😳😂

Skrevet

Hører forøvrig med at jeg holdt en lang monolog hvor jeg nesten omtalte datteren min som albino, elt syk. jeg virkelig driter meg helt ut hver gang jeg skal gi komplimenter så.. Jeg avstår!

Skrevet

Hører forøvrig med at jeg holdt en lang monolog hvor jeg nesten omtalte datteren min som albino, elt syk. jeg virkelig driter meg helt ut hver gang jeg skal gi komplimenter så.. Jeg avstår!Anonymous poster hash: fd5bb...563

Haha, skulle gjerne vært på fest med deg, hun fra Sri Lanka og hun bleike. ;)

Anonymous poster hash: b90d6...b4f

Skrevet

😂

Tro meg, denne dama fester ikke! Når jeg sier så mye sykt når jeg er edru tør jeg ikke tenke på hva jeg sier etter none glass! Jeg blir faktisk bare verre og verre med årene så tydeligvis gjør ikke øvelse mester for meg;D

Skrevet

Jeg også! Ser det så for meg at jeg ler med rævhølet nå 😂

Anonymous poster hash: c8d91...ac8

Skrevet

Takk for at dere forstår nøyaktig hvordan det er! 😳 Grusomt irriterende og flaut, mine rare, tankeløse utsagn kommer både til venner, familie, bekjente og ukjente, og spesielt dersom jeg blir stående sammen med noen i sånn klein taushet!

Skrevet

Hadde vært spennende å samlet alle dere på samme sted 😂 😂

Skrevet

Jeg har f.eks spurt ikkegravid kvinnelig bekjent hvor langt hun var på vei, hun hadde litt ekstra rundt magen. Jeg har sagt til en kusine at det vises at vi er i slekt, for du har akkurat sånne stygge, tynne, senete føtter som jeg har (og overført mine komplekser til henne). Nå økonomi og vekt blir tema har jeg (nesten) lært å holde kjeft. Jeg snakker ofte ned mitt eget liv når andre har det kjipt, for liksom å skape en balanse, enda jeg har vært heldig med mye i livet.

Sukk. Heldigvis elsker mannen min meg, og han mener at jeg er snill og velmenende, men kan være litt uheldig med det som kommer ut av munnen min.

Gjest Trondheimstudent2016
Skrevet

Ingen slår meg, jeg var på jobb på en restaurant og det var ingenting å gjøre så jeg bestemte meg bare for å gå litt rundt og se hva vi hadde i skapene...

Så gikk jeg rundt på kjøkkenet og åpnet et og et skap.

Kollega: hva gjør du?

Meg: næh, ingenting jeg bare orienterer meg litt.

Kollega: så du åpner alle skap og skuffer fordi du kjeder deg ja?

Meg: ja, kan vel bare kalle det for kjede-åpning..

Kollega: ehhhh ok...

Skrevet

Jeg var litt slik. Nå har jeg funnet ut at det ER mulig å tenke før tale. 🙊 Spesielt når jeg er rundt nye mennesker som ikke kjenner meg. Livredd for å si dumme ting. De kom OFTE i alkoholpåvirket tilstand og siden jeg sjelden drikker så sparer jeg meg selv for mange dumme ting.

Anonymous poster hash: 31abb...717

Skrevet

Mer!

Anonymous poster hash: 567b6...2e9
Skrevet

Ingen slår meg, jeg var på jobb på en restaurant og det var ingenting å gjøre så jeg bestemte meg bare for å gå litt rundt og se hva vi hadde i skapene...

Så gikk jeg rundt på kjøkkenet og åpnet et og et skap.

Kollega: hva gjør du?

Meg: næh, ingenting jeg bare orienterer meg litt.

Kollega: så du åpner alle skap og skuffer fordi du kjeder deg ja?

Meg: ja, kan vel bare kalle det for kjede-åpning..

Kollega: ehhhh ok...

Sier du sh i stedet for kj? Slik at det ble skjede-åpning? Hvis ikke, ser jeg ikke hva som var rart...

På tide å lære seg kj-lyden ;)

Anonymous poster hash: a3743...7ae

Skrevet

Jeg satt på et "back up" kontorrom og arbeidet en gang da jeg var nyansatt. Plutselig sto en kar der i møkkete arbeidsklær og bare kikka på meg. "Hei!" sa jeg. "Øøøøh, jeg skal skifte klær jeg..." sa han. Jeg pakka sammen den bærbare PCen og tinga mine sa "Bare flekk av deg buksa du!" Han sa ingenting, kikka på meg med STORE øyer og var ildrød i trynet. "Ha det" sa jeg da jeg gikk ut. Og så demra det for meg langt nede i korridoren der og jeg lo så jeg grein over at jeg hadde sagt det.

Anonymous poster hash: c8d91...ac8

Skrevet

Sier du sh i stedet for kj? Slik at det ble skjede-åpning? Hvis ikke, ser jeg ikke hva som var rart...

På tide å lære seg kj-lyden ;)

Anonymous poster hash: a3743...7ae

Oh lord

Anonymous poster hash: c1294...0f6

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i flere innlegg her... Kunne glatt ha sagt noe lignende. Det verste er at jeg ikke forstår at jeg har gjort meg ut før en liten stund etterpå.

Sist jeg gjorde slik møtte jeg en høygravid kollega et par uker 17 mai:

Jeg: Oi, har du ikke født enda?

Kollega: Nei, det drøyer veldig ut...

Jeg: Stakkar. Jeg så deg på 17 mai, og da så du veldig sliten(???) ut. Trodde nesten du skulle sprekke der du sto(???). 

Kollega: Ja, ikke sant... 

I etterpåklokskapens lys skjønner jeg jo at jeg kan ha såret kollegaen min ved å fortelle henne at hun så sliten og sprekkeferdig ut på 17 mai. Men koblet ikke den der og da, sier bare hva jeg tenker.... 

Anonymous poster hash: 875f7...34b
Skrevet

Jeg også!!! :(

Anonymous poster hash: 74dae...58d

Skrevet

"Oj, det var eit fint bilde av deg, eg kjenne deg nesten ikkje igjen" sa eg til ei venninne.

Også presterte eg å seie til ei anna veninne "Du var så fin brud, det var heilt utruleg!" Omtrent som det skulle vere heilt utruleg at ho kunne vere så fin....

Skrevet

Jeg sier mye dumt og mye feil.

Og jeg hater det. Jeg blir ofte irritert på meg selv.. Og det er i perioder hos meg. Feks løpet av mnd kan jeg være normal 4-5 dager og resten av mnd bare teit.

Noen ganger lurer jeg på om jeg er litt dum........

Jeg hater og jeg unngår noen ord . Feks akseptere ...

En kollega sa til meg ; "du spør ting på en så rar måte, måten du snakker på"..

Og samboer har sagt noen ganger da vi har disktuteret "nå må du lære deg å prate"..

I går sa jeg "jeg låser da jeg drar, hvis du ikke har nøkkel legger jeg døra i blomsterpotta".... Åja .........

Anonymous poster hash: 94213...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...