Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 her skal ungen over på stor avd fra høsten av,synes de på småbarns avd fortjener en gave han har hatt 2 fantastiske fine år der og trives så godt Anonymous poster hash: 84a1f...0ff
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Vi blir glade for alt, utrolig koselig med en liten oppmerksomhet og føle at en blir satt pris på. Eksempler kan være: sjokolade, kaffe, te, en fin kopp, ting til og brenne lys i, telys, kubbelys, noe som barnet lager selv, et lite bilde av barnet med en personlig hilsen. Anonymous poster hash: 2a3d8...4ef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Koselig med en liten gave! Vi tenkte å gjøre det samme☺ Enten en gave med litt småting: sjokolade, kaffe +++ Eller en annen bruksting, men ikke pynteting Anonymous poster hash: 1e917...60f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 takk for svar noen som ikke settes så stor pris på da ? noe jeg må unngå helt ? Anonymous poster hash: 84a1f...0ff
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Kommer ikke på noe som jeg ikke hadde blitt glad for ☺ Anonymous poster hash: 2a3d8...4ef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Jeg fikk en gang et innrammet, relativt stort portrettbilde av et barn. Satte pris på tanken, men det blir for personlig for meg og ligger derfor å støver ned i et skap. Har vel hatt rundt 200-250 barn opp gjennom årene og er oppriktig interessert i hver og en. Men trenger ikke bilde av dem hjemme på veggen min. For meg, er det ikke så viktig hva som blir gitt igrunn, men et kort med noen hyggelige ord, setter jeg stor pris på. Anonymous poster hash: be010...9ed
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Mor mi jobbet i barnehage. En gave de fikk som ikke ble satt pris på var neglebørste. De ble fornærmet, siden de allerede var svært nøye med hygiene. Anonymous poster hash: 7505b...22a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Hiver meg på denne og spør når dere gir den? Tar den med en tilfeldig morgen nå før ferien, når dere leverer ungen? Tenkte å gi en kurv med frukt, sjokolade etc, som de kan ha på spiserommet. Blir det greit? Anonymous poster hash: 7afce...673
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Hiver meg på denne og spør når dere gir den? Tar den med en tilfeldig morgen nå før ferien, når dere leverer ungen? Tenkte å gi en kurv med frukt, sjokolade etc, som de kan ha på spiserommet. Blir det greit? Anonymous poster hash: 7afce...673 Pauserommet... Anonymous poster hash: 7afce...673
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Vi tenkte å gi en flaske vin til hver av de ansatte på avdelingen med en liten hilsen... Eller blir det "rart"? Anonymous poster hash: c9b0d...f06
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Vi tenkte å gi en flaske vin til hver av de ansatte på avdelingen med en liten hilsen... Eller blir det "rart"? Anonymous poster hash: c9b0d...f06 Kan jo hende det er noen av de som ikke drikker. ... Anonymous poster hash: c5a41...371
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Vi tenkte å gi en flaske vin til hver av de ansatte på avdelingen med en liten hilsen... Eller blir det "rart"? Anonymous poster hash: c9b0d...f06 Ikke gjør det, med mindre du vet at alle drikker alkohol Anonymous poster hash: d87aa...aa9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Vi tenkte å gi en flaske vin til hver av de ansatte på avdelingen med en liten hilsen... Eller blir det "rart"? Anonymous poster hash: c9b0d...f06 I min bhg setter vi alltid pris på vin! Er det en man ikke liker eller man ikke drikker, kan man alltids tilby det når man har besøk. Jeg syns det viktigste er å ikke forskjellsbehandle. Alle kan ikke være pedagoger, men alle kan være like glad i barnet ditt Anonymous poster hash: bad80...b42
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 Tidligere har jeg gitt noe spiselig. I år er det overgang til stor avdeling, og siden avdelingsleder har sagt de så smått har begynt å bygge opp et bibliotek, blir det to bøker. Anonymous poster hash: 381db...74d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 Har noen ganger fått marsipan osv som ungene har laget selv. De har jeg ikke spist... Anonymous poster hash: 2ab9e...f3f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har kjøpt en liten kurv på søstrene grene, fylt den med håndkrem, ansiktsmaske og dusjsåpe fra Rituals. Barnet og jeg har skrevet kort sammen. Alle 4 på avdelingen får, Anonymous poster hash: 26d15...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå