Gå til innhold

Velkommen hit , hvem er du ? :-)


mjk90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan begynne jeg da :-)

25-åring fra Oslo , har en gutt på snart 2år fra før :-)

Veldig usikker på termin enda men skal på tul den 13 juni :-)

Mulig termin er slutter av jan begynnelsen av feb .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg inn her, har foreløpig termin 2. februar.

Har tre barn fra før (var liksom ferdig), og mannen min og jeg fant ut at vi hadde plass og tid til en til😉👍

Er 36 år😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det der litt skummelt og skrive her inne igjen, men det får gå.
Jeg er 25 år og fra trøndelag. Vi mistet i begynelsen på desember. Så jeg synes det er litt skummelt, jeg prøver og ikke glede meg for mye. Samtidig som å ikke la de negative tankene / bekymringene komme for langt inn.
Men nå er vi gravide igjen og er enda mer klar for det.
I flølge terminkalkulatoren så har vi termin 12 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år fra Larvik. Har en gutt på 6 år fra før. Opplevde en MA i januar så jeg også er nervøs for å glede meg for mye. Skal på UL neste uke og håper se et lite hjerte banke. Termin er 9.februar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 år fra Hedmark. Har en datter på 3 år fra før.
Testet positivt for 1,5 uke siden og er i dag 5+0 med foreløbig termin 8. februar :)

Endret av BubbleBee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år frå møre og romsdal, fekk positiv digitaltest idag. Termin visst alt går greit er 14 februar. Første gong for både meg og mannen! Krysser fingrane for att alt går bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test for fem dager siden. Skal ta blodprøve i morgen for å sjekke hcg. Dette er ivf barn og termin ut ifra dette er 17. februar.

Min mann og jeg har fra før fire barn hvorav tre har blitt til "naturlig", mens nummer 4. og nå kanskje sistemann nr. 5 er med ivf.

 

Det har vært en tung og slitsom prosess med medisiner og klinisk planlegging. Ikke den mest romantiske måten å lage barn på, men vel vel.....

 

Vi hadde egentlig bestemt oss for at nr. 4 var sistemann da jeg måtte gjennom tre sorsøk før spiren satt. Ble spobtant gravid i høst og vi fant da ut at vi ikke var helt ferdig. Etter x antall ultralyder ble det helt sikkert at alt ikke var som det skulle og det var ikke noe hjerteslag. Fosteret var på størrelse med 5 uker selvom jeg skulle vært 9 uker på vei. Det var mistanke om blæremola (ikke spør meg hva dette er, for har fremdeles ikke helt skjønt det) og til og med snakk om fare for kreft....HJEEELLLP

 

Endte med utskrapning og påsølgende obduksjon av det som ble fjernet. Alt viste seg å være i orden med meg og vi fikk klarsignal.

 

Dette var litt om meg.

 

Håper nå at denne spiren klamrer seg fast for vi kommer ikke til å gå på et nytt forsøk. Dette var vårt forsøk nummer to i denne ivf-runden og det er virkelig helt utmattende.

 

Er uvel og kvalm om dagen. Supertrøtt, men ellers i fin form. Gudsjelov går tiden fort med fire andre barn som skal følges opp på fotball, skoleavslutninger mm.

 

Skal på tidlig ul om tre ukers tid for å sjekke hjerteslag da dette er en del av ivf-karusellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år fra Ålesund. Har to gutter på 5 og 2 år. Foreløbig termin er 17 februar. Testet positiv på lørdag. Er ca 4+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi begynner å bli flere her inne!! Alle med hver sin unike historie egentlig😉👍 Her e formen stadig veldig bra, følte med litt uvel i dagtidlig - men ikke kvalm. Puppene Erna ferd med å bli meloner - noe mannen påpeker stadig vekk! Men ikke rør - superømme😳👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år fra Akershus her. Vi har en gutt på snart 2. Termin ca 11. februar :)

 

Sunfly; så gøy at det har klaffet! Jeg tror vi er i samme termingruppe på face, synes jeg husker brukernavnet og historien din :) Krysser fingrene for at spiren sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supermjau: Er du en av junimammaene 2014? Så artig hvis vi får følge hverandre igjen

Ja! Nå har jeg sendt deg en melding på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en hemmelig gruppe for finner ikke noen gruppe :P

Kunne du sendt en link? :)

Er en hemmelig gruppe, så hvis du vil være med må du sende navnet ditt til meg så skal jeg legge deg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid og har foreløpig termin 24 februar. Dette blir min nr 2 mens samboers første barn. Har et barn på 11 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til alle som har testa positiv 💜 eg myste spiren min tett etter eg testa positiv so eg er tilbake i bligravid gruppa. Satser på det klaffer snart igjenn for oss 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei februarmammaer! Ti år etter er jeg tilbake, skal ha nr to februar 2017(foreløpig termin 4. Feb). Helt annerledes denne gangen, sist hadde jeg ingen plager men nå er jeg sterkt plaget av kvalme. Er 37 år, kan være alderen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...