GÃ¥ til innhold

Tips til bleieslutt?💩💩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 1,5 åring som jeg vil prøve å slutte med bleie på før han begynner i bhg.Hva er deres beste tips?(største jenta vår var bleiefri fra 1 årsalderen, men det er leeeenge siden nå😂)...

Anonymous poster hash: 5cea7...909

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ã… vente...

Anonymous poster hash: ee49d...1a8

Skrevet

Å slutte før barnehagestart er det ytterst få som får til. Lykke til med å prøve, jeg hadde ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 3fc18...923

Skrevet

Bleia av, og potte i det rommet dere er i.

Anonymous poster hash: a9aae...0a0

Skrevet

Snakke, snakke, snakke. "Ikke tisse på gulvet, tisse på potte"... Om og om og om igjen.. Alltid ha potte synlig og lett tilgjengelig der dere oppholder dere. Spørre ofte om barnet må tisse/bæsje. Sitte lenge på potte bare for å prøve å få til noe. Da lærer barnet å kjenne etter om noe kommer. Stormende jubel og masse skryt hver gang noe kommer i potta.

Lykke til! Like spennende for deg som for barnet.

Skrevet

Vår jente ble tørr i den alderen. Hun har alltid vært interessert i potta og å gå på do. Så en dag bare lot vi være å ta på bleia. Har nesten ikke hatt uhell siden (et halvt år siden). Hun bruker bleie på natta da.. Eneste vi gjorde var å oppmuntre til å gå på do. Fikk masse skryt. Og så må man følge opp med å spørre hele tiden i begynnelsen om hun må på do. Lykke til!

Skrevet

å vente, altfor liten.. hvorfor stresse sånn?

Skrevet

La nå barnet få lov å være bleiebarn. Skader vel ikke det. 

Anonymous poster hash: 53731...1a2
Skrevet

Gi deg! Ungen er for liten enda. Stakkars barn....

Anonymous poster hash: 42ee1...630

Skrevet

Stakkars barn?hvis han mestrer det er det jo helt supert, står ikke å tvinger han🙈Mestrer han det ikke så venter vi....

Anonymous poster hash: 5cea7...909

Skrevet

Husk at gutter ofte er litt senere enn jenter med dette. Har ingen gode råd, for jeg sliter med min snart 3 åring. Bleieslutt er virkelig noe herk. 

Anonymous poster hash: a52f8...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...