Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Oppdaget i dag at jeg var gravid. 😊  Forrige graviditet endte i ma, som jeg gikk med i temmelig mange uker før kroppen omsider innså realiteten. Så denne gangen vil jeg ta en tidlig ultralyd for å sjekke at det er liv der inne. Så det jeg lurer på er hvor tidlig kan man se liv? Er uke 6 bankers i den form at dersom man ikke ser noe da, så er det ikke noe, eller bør man vente enda lenger?  Jeg er jo fullstendig klar over at det er mulig å miste etter tidlig ultralyd. Men jeg trenger en bekreftelse på liv underveis merker jeg. Og mannen trenger det enda mer enn meg. (For han kom aborten som et sjokk. Jeg hadde nok en aning etterhvert, da svangerskapet var ulikt de tidligere jeg har hatt)  Så hvor tidlig kan jeg ta ultralyd slik at jeg garantert får se liv dersom det er liv der?  Anonymous poster hash: b7183...811
skinnfilla Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Ved ca 7 uker ser de hjertet😊 Kan se det før også, men ville ventet til uke 7. Ser de hjerteslag da ,går det som regel bra. Gratulerer med graviditet og lykke til😊
Kakao1234 Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Gratulerer! Er vel fra uke 7 de anbefaler tidlig UL, for da er det veldig stor sansynlighet for at du får se hjertet slå. Jeg var i uke 7 i begge svangerskapene mine, og fikk da se og høre hjertet. Første graviditet gikk dessverre ikke så bra da jeg mistet i uke 18, men andre gang gikk det kjempefint! 😊 Masse lykke til; det går helst bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå