Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Mannen har fått mark/orm i avføring og minsten klør mye i rumpa. Etter besøk hos legen har han fått beskjed om å behandle med vermox og at hele husholdningen også burde behandles. Han glemte selvfølgelig å nevne at jeg er gravid og det står i pakningsvedlegget at dette skal brukes i samråd med lege ved graviditet. Har kontaktet legevakten for å spørre om dette og de visste ikke noe om det og kunne ikke svare. Lege var ikke tilgjengelig før imorgen. Noen andre som har brukt eller vet om det er trygt? Er i slutten av første trimester. Anonymous poster hash: a2541...b1f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Ikke anbefalt å bruke vermox ,men vanquin. Anonymous poster hash: 2a713...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå