Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Hva spiser de "minst", eller hva skal man si.. "i hvertfall"? Hva er det normalt at en 7 mnd gammel baby spiser? Her gir vi bare fruktmos nå og da, og 1 stort grøtmåltid i tillegg til flaske. Burde vi begynne med brødskiver med f.eks leverpostei? Skalker? Mer grøt? Anonymous poster hash: 3efe1...f28
Optatium Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Noen brødbiter til frokost, pupp, litt frukt og en grøtporsjon til kvelds spiste min da hun var sju mnd.
skinnfilla Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Min smaker på " alt" på min tallerken (myke ting,selvsagt) Spiser potet,gulrot,kålrot,blomkål, brokkoli,banan,kiwi, grøt,fruktmos og brød. Liker ikke middagsglass /moset middag, får små biter på tallerken sin og plukker i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Brød, litt hjemmelaget middag ( babytilpasset), grøt og smoothier. Min på 7 mnd har brød måltid på formiddagen og grøt til kvelds. Anonymous poster hash: ed1ed...9a7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Brød, litt hjemmelaget middag ( babytilpasset), grøt og smoothier. Min på 7 mnd har brød måltid på formiddagen og grøt til kvelds. Anonymous poster hash: ed1ed...9a7 Pålegg: leverpostei, makrell i tomat Anonymous poster hash: ed1ed...9a7
Blondzilla Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Brød har jeg ikke gitt så tidlig, eller de har ikke villet ha det. I tillegg til det du gir har jeg gitt middag. Enten av det vi spiser om det egner seg, ellers kjøpt glass.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Grøt til frokost rundt 8.45, ammer en halvtime etter og legger seg ca9.30-9.45 og sover ofte til 11.30. Da ammer jeg, venter liten stund så får hun fruktmos/fruktpuré m litt grøtpulver i og evt litt skive med leverpostei eller maismums. Ammer før hun sovner igjen i 13.30 tiden, og får middag 15.30 tiden. Enten glass eller hjemmelaget. Ammer en stund etterpå. Grøt kl 18, skifter til pysj og koser litt. Ammer ca 18.45 og så legger hun seg:) Hun er blitt veldig på klokka plutselig! Anonymous poster hash: ddb8d...488
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Grøt, frukt, mme, middag, brød. Det spiser min ihvertfall. Anonymous poster hash: 35457...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå