Gå til innhold

Hva spiser en 7 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser de "minst", eller hva skal man si.. "i hvertfall"? Hva er det normalt at en 7 mnd gammel baby spiser? Her gir vi bare fruktmos nå og da, og 1 stort grøtmåltid i tillegg til flaske. 

Burde vi begynne med brødskiver med f.eks leverpostei? Skalker? Mer grøt?

Anonymous poster hash: 3efe1...f28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen brødbiter til frokost, pupp, litt frukt og en grøtporsjon til kvelds spiste min da hun var sju mnd.

Skrevet

Min smaker på " alt" på min tallerken (myke ting,selvsagt) Spiser potet,gulrot,kålrot,blomkål, brokkoli,banan,kiwi, grøt,fruktmos og brød.

Liker ikke middagsglass /moset middag, får små biter på tallerken sin og plukker i seg selv.

Skrevet

Brød, litt hjemmelaget middag ( babytilpasset), grøt og smoothier. Min på 7 mnd har brød måltid på formiddagen og grøt til kvelds.

Anonymous poster hash: ed1ed...9a7

Skrevet

Brød, litt hjemmelaget middag ( babytilpasset), grøt og smoothier. Min på 7 mnd har brød måltid på formiddagen og grøt til kvelds.

Pålegg: leverpostei, makrell i tomat

Skrevet

Brød har jeg ikke gitt så tidlig, eller de har ikke villet ha det. I tillegg til det du gir har jeg gitt middag. Enten av det vi spiser om det egner seg, ellers kjøpt glass.

Skrevet

Grøt til frokost rundt 8.45, ammer en halvtime etter og legger seg ca9.30-9.45 og sover ofte til 11.30.

Da ammer jeg, venter liten stund så får hun fruktmos/fruktpuré m litt grøtpulver i og evt litt skive med leverpostei eller maismums. Ammer før hun sovner igjen i 13.30 tiden, og får middag 15.30 tiden. Enten glass eller hjemmelaget. Ammer en stund etterpå. Grøt kl 18, skifter til pysj og koser litt. Ammer ca 18.45 og så legger hun seg:)

Hun er blitt veldig på klokka plutselig!

Anonymous poster hash: ddb8d...488

Skrevet

Grøt, frukt, mme, middag, brød. Det spiser min ihvertfall.

Anonymous poster hash: 35457...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...