Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #26 Skrevet 6. juni 2016 Tja, jeg er operert for kronisk bihulebetennelse og vet av erfaring at alle uvedkommende substanser i nesa utløser betennelse. Men nei, jeg vet ikke spesifikt at det gjelder sæd. Jeg bare generaliserer. Kanskje du burde gi det en sjanse likevel.... sæd inneholder mye sink som kan virke mot betennelser og som styrker immunforsvaret Hos par som har hyppig sex kan mannens sæd være kvinnens største kilde til sink (såsant de ikke bruker kondom og han kommer i henne). Vil tro det kanskje ikke er så nøye hvilket hull man får det i Herlighet... folk har jammen mange rare lyster! Greit nok det om begge er enige og liker det. Men jeg ville seriøst mistet all tenning på en mann som ville gjøre det med meg. Anonymous poster hash: 82d81...57b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #27 Skrevet 6. juni 2016 Hvor liten penis har han karen din? Anonymous poster hash: 09d15...02c Eller hvor romslige nesebor har HI? Anonymous poster hash: 248af...157
Marriet Skrevet 6. juni 2016 #28 Skrevet 6. juni 2016 Kanskje du burde gi det en sjanse likevel.... sæd inneholder mye sink som kan virke mot betennelser og som styrker immunforsvaret Hos par som har hyppig sex kan mannens sæd være kvinnens største kilde til sink (såsant de ikke bruker kondom og han kommer i henne). Vil tro det kanskje ikke er så nøye hvilket hull man får det i Herlighet... folk har jammen mange rare lyster! Greit nok det om begge er enige og liker det. Men jeg ville seriøst mistet all tenning på en mann som ville gjøre det med meg. Anonymous poster hash: 82d81...57b Tar kroppen opp sink fra sæd via skjeden? Må man ikke svelge sæden isåfall for at tarmen tar opp sink?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #29 Skrevet 6. juni 2016 Tar kroppen opp sink fra sæd via skjeden? Må man ikke svelge sæden isåfall for at tarmen tar opp sink? Det kan visst tas opp gjennom slimhinnene. Ikke så rart egentlig, man får jo også nesesprayer for f.eks. D-vit., B12 m.m. Anonymous poster hash: 82d81...57b
Marriet Skrevet 6. juni 2016 #30 Skrevet 6. juni 2016 Det kan visst tas opp gjennom slimhinnene. Ikke så rart egentlig, man får jo også nesesprayer for f.eks. D-vit., B12 m.m. Anonymous poster hash: 82d81...57b Aaaah. Alt man lærer på dib❤
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #31 Skrevet 6. juni 2016 Så ekkelt, sniffe sæd, usj Anonymous poster hash: 57578...eae
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #32 Skrevet 6. juni 2016 Kjør på! Med mindre dere forsøker å få flere barn da Anonymous poster hash: f7901...ed7
anonomous Skrevet 6. juni 2016 #33 Skrevet 6. juni 2016 Det kan visst tas opp gjennom slimhinnene. Ikke så rart egentlig, man får jo også nesesprayer for f.eks. D-vit., B12 m.m. Anonymous poster hash: 82d81...57b Fins det vitaminer på spray?? Nå lærte jeg noe nytt jeg og 😂
Rosepus™ Skrevet 6. juni 2016 #34 Skrevet 6. juni 2016 Vet jo nå hvor uttrykket 'som snytt ut av nesen' kommer fra! :)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #35 Skrevet 6. juni 2016 Vet jo nå hvor uttrykket 'som snytt ut av nesen' kommer fra! :)Og uttrykket "det er håp i hengende snørr" har alltid visst at snøre var feil haha... Anonymous poster hash: 362db...68c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #36 Skrevet 6. juni 2016 Nå må dere skille snørr og bart her da... Men no schizzle up my nizzle altså. Det finnes jo folk som tenner på å slikke parteren på øyeeplet også. 🤔 Anonymous poster hash: 8b93c...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå